Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko raskausoireet ennen plussaa olleet aina samanlaiset joka raskaudessa?

Vierailija
12.09.2011 |

Olin 9 kk sitten ylläriraskaana, ja muistan, että oireita oli jo viikko ennen plussaa = rinnat olivat turvonneet.

Silloin en älynnyt että se olisi raskausoire, ja niinpä join useampana päivänä rankasti, ja bailasin.

Se raskaus meni kesken, rv.5.

Nyt yritystä on ollut 3 kk, ja toivon kovasti, että olisin raskaana... Mutta taitaa olla turha toive :(

Nyt ei ole ainakaan minkälaisia oireita, menkat pitäis alkaa viikonloppuna.

No ehkä ens kuussa...

T: ensimmäistä lasta kuumeileva kolmekymppinen

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka: ennen testiä oli arat rinnat, nipistelyä kohdussa, iltalämpöilyä, ruskeaa tiputteluvuotoa (testi näytti plussaa vasta rv5+0 (puhdas nega rv4+0), edellisenä päivänä olin juonut känniin)

Toka (kaksoset): ennen testiä oli vaaleanpunaista vuotoa vähän, ei muita oireita

Kolmas: ennen testiä hitusen arat rinnat, iltalämpöilyä

Ja siis neljä tervettä lasta löytyy :)

Vierailija
2/5 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka: ennen testiä oli arat rinnat, nipistelyä kohdussa, iltalämpöilyä, ruskeaa tiputteluvuotoa (testi näytti plussaa vasta rv5+0 (puhdas nega rv4+0), edellisenä päivänä olin juonut känniin)

Toka (kaksoset): ennen testiä oli vaaleanpunaista vuotoa vähän, ei muita oireita

Kolmas: ennen testiä hitusen arat rinnat, iltalämpöilyä

Ja siis neljä tervettä lasta löytyy :)

Ehkä mullakin voisi siis olla vielä pienenpieni mahdollisuus, että voisin olla raskaana.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoisesta ihan järkyttävä väsymys. Se alkoi sunnuntaina, nukuin yöllä 8 tuntia, parin tunnin valvomisen jälkeen vedin 2,5 tunnin päiväunet. Taas pari tuntia hereillä ja unta palloon pari tuntia. Illalla olin valmis unten maille klo 8 aikaan. Ensimmäisen kuukauden aikana raskaustestin tekemisen jälkeen nukuin vähintään 12-14 tuntia vuorokaudessa ja siitä huolimatta tuntui että nukahdan heti kun istun pehmeälle sohvalle.

Toinen lapsi, lievää väsymystä mutta kuvotus oli jotain sanoinkuvaamatonta. Oksensin muutaman kerran päivässä ja väliajat oli huono olo koko ajan. Kylmää vettä kului paljon koska se tuntui vähän auttavan. Ensimmäisen ja toisen neuvolakäynnin välissä paino oli jopa laskenut.

Vierailija
4/5 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoisesta ihan järkyttävä väsymys. Se alkoi sunnuntaina, nukuin yöllä 8 tuntia, parin tunnin valvomisen jälkeen vedin 2,5 tunnin päiväunet. Taas pari tuntia hereillä ja unta palloon pari tuntia. Illalla olin valmis unten maille klo 8 aikaan. Ensimmäisen kuukauden aikana raskaustestin tekemisen jälkeen nukuin vähintään 12-14 tuntia vuorokaudessa ja siitä huolimatta tuntui että nukahdan heti kun istun pehmeälle sohvalle.

Toinen lapsi, lievää väsymystä mutta kuvotus oli jotain sanoinkuvaamatonta. Oksensin muutaman kerran päivässä ja väliajat oli huono olo koko ajan. Kylmää vettä kului paljon koska se tuntui vähän auttavan. Ensimmäisen ja toisen neuvolakäynnin välissä paino oli jopa laskenut.

Että nuo oli ne oireet mistä tajusin olevani raskaana. Oli toki muutakin mitä huomasin sitten pian testin tekemisen jälkeen. Esim. arat rinnat (erityisesti kylmänarat nännit) ja mahan nipistely.

Vierailija
5/5 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kipeytyi rinnat ja oli pakko saada lakua.

Tokassa maistui suussa rauta ja palelsi ihan hirveesti.

Että eri kaavalla ovat menneet :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä