Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastaisitko enää ikinä seksiä aviomiehesi kanssa, jos hän aina kun kokisi...?

Vierailija
11.09.2011 |

olevansa puutteessa, haukkuisi sinua pahoin sanoin? Entäs jos hän olisi seksissä muuten huomaavainen, mutta olisi päästänyt itsensä vain rupsahtamaan tosi lihavaksi?

Rakastaako sellainen ihminen itseään, joka ei huolehdi fyysisestä kunnostaan, laiskottelee ja syö? Voiko sellainen edes rakastaa toista oikeasti, kun eikös sen rakkauden edellytys ole ensiksi näyttää, että pitää itsestään? Mitä toisestakaan huolehtimista se on, että haluaa seksiä tuossa kunnossa? Ensiksi omakin kroppa kuntoon ja vasta seksiä? Haukkumiset pois!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevansa puutteessa, haukkuisi sinua pahoin sanoin? Entäs jos hän olisi seksissä muuten huomaavainen, mutta olisi päästänyt itsensä vain rupsahtamaan tosi lihavaksi?

Rakastaako sellainen ihminen itseään, joka ei huolehdi fyysisestä kunnostaan, laiskottelee ja syö? Voiko sellainen edes rakastaa toista oikeasti, kun eikös sen rakkauden edellytys ole ensiksi näyttää, että pitää itsestään? Mitä toisestakaan huolehtimista se on, että haluaa seksiä tuossa kunnossa? Ensiksi omakin kroppa kuntoon ja vasta seksiä? Haukkumiset pois!

Onneksi meillä on seksiä usein, vaikka minäkin painan sen 100 kiloa, eikä mies hauku koskaan. Enkä minä hauku häntä.

Ja ei, rakkauden itseä tai toisia kohtaan edellytyksenä ei ole fitti kroppa. Minä rakastan itseäni niin paljon, että olen jo antanut itselleni armoa vuosikausien syömishäiriökierteen jälkeen. En yritä laihduttaa. Eikä mun rakkauteni muita kohtaan liity heidän painoonsa tai ulkonäköönsä.

Vierailija
2/18 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä tarvitaan jos halutaan lapsia, sen jälkeen ei niinkään.

Rakkaus on eri asia.

Jotkut tietävät mitä se on, toiset eivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtäkäämme ap:n filosofiaa, sillä kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla ottaa.

Sen takia kehottaisin sinua ryhtymään sinkuksi.

Ja rakastamaan vain itseäsi.

Vierailija
4/18 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se ei liity mitenkään toisen ulkomuotoon.

Silti voin kommentoida sitä, miten ihminen yhtäkkiä lihoo eikä pidä itsestään enää huolta - se johtuu tosi usein siitä, ettei siihen ole energiaa, koska energiat vie joku muu - kuka??

Vierailija
5/18 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä:ni oli komeaakin komeampi ja totuin siihen, että mies näyttää hyvältä. Olisin hyväksynyt hänelle pienen mahakummunkin, mutta hän itse ei sitä hyväksynyt. Halusi tarjota parasta nääs. Exä:ni oli myös hyväsydäminen. Hän oli suuri rakkauteni ja minä olin hänen suuri rakkautensa. Jouduimme eroamaan olosuhteiden pakosta.

Nykyinen liittoni on enempi ystävyysavioliitto, jonka solmin luottaen siinä olevaan kehityspotentiaaliin. En ajatellut muuttavani toista, mutta ajattelin, että hän näkisi minun hyvät puoleni ja yrittäisi tosissaan. Täytyy sanoa, että toivoisin, että mieheni tekisi itsestään enempi haluttavan ja yrittäisi enemmän.

ap

Vierailija
6/18 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tainnu rakkautta olla

Vierailija
7/18 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä:ni oli komeaakin komeampi ja totuin siihen, että mies näyttää hyvältä. Olisin hyväksynyt hänelle pienen mahakummunkin, mutta hän itse ei sitä hyväksynyt. Halusi tarjota parasta nääs. Exä:ni oli myös hyväsydäminen. Hän oli suuri rakkauteni ja minä olin hänen suuri rakkautensa. Jouduimme eroamaan olosuhteiden pakosta.

Nykyinen liittoni on enempi ystävyysavioliitto, jonka solmin luottaen siinä olevaan kehityspotentiaaliin. En ajatellut muuttavani toista, mutta ajattelin, että hän näkisi minun hyvät puoleni ja yrittäisi tosissaan. Täytyy sanoa, että toivoisin, että mieheni tekisi itsestään enempi haluttavan ja yrittäisi enemmän.

ap

kyllä rakkauteen, siis parisuhteeseen, kuuluu seksi, ja seksi on myös fyysistä, ja sitä myöten sillä, miltä näyttää ja tuntuu fyysisesti, on vaan niin hiton paljon väliä.

Vierailija
8/18 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpikin kerroimme rehellisesti, että mitä haluamme elämältämme. Halusimme niin erilaisia asioita ja eri aikatauluilla, että jouduimme eroamaan. Rakastimme toisiamme niin paljon, että halusimme suoda toisillemme vapauden toteuttaa omat elämänsuunnitelmansa. Emme hakunneet katkeruutta välillemme. Olimme kokeneet sekä ulkoisia että sisäisiä paineita liittoamme kohtaan, mutta meitä oli silti pitänyt yhdessä paras mahdollinen kemiallinen yhteensopivuus ja lopulta se, että pystyimme näkemään toistemme sisimpään. Erossa päätimme olla tapaamatta enää toisiamme.

ap

Vierailija
9/18 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkumista en hyväksyisi mutta ymmärrän sen, että seksi ei kiinnosta enää samalla tavalla jos toinen ns. muuttaa muotoaan kymmenien kilojen verran (en siis tarkoita pientä vatsakumpua, raskauskiloja tai sitä, että joka paikassa on pari senttiä enemmän vaan sitä, että toisen ulkoinen olemus muuttuu ihan kokonaan).

Vierailija
10/18 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olosuhteiden pakosta oli sellainen tilanne, että kumpikin kerroimme rehellisesti, että mitä haluamme elämältämme. Halusimme niin erilaisia asioita ja eri aikatauluilla, että jouduimme eroamaan. Rakastimme toisiamme niin paljon, että halusimme suoda toisillemme vapauden toteuttaa omat elämänsuunnitelmansa. Emme hakunneet katkeruutta välillemme. Olimme kokeneet sekä ulkoisia että sisäisiä paineita liittoamme kohtaan, mutta meitä oli silti pitänyt yhdessä paras mahdollinen kemiallinen yhteensopivuus ja lopulta se, että pystyimme näkemään toistemme sisimpään. Erossa päätimme olla tapaamatta enää toisiamme. ap

Mutta niinhän se aina on. Tajuatko? Pitää valita, mitä tahtoo loppuviimein. Ihmissuhteilla ei saisi olla leikkimistä ollenkaan.

Vierailija
11/18 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luepa itse nuo viestisi, eihän sun nykyisellä miehelläsi ole mitään "tsäänssiä"...

Exä oli komea, ihana ja halusi vain tarjota sitä "parasta" (mitä ikinä se lieneekään).

Sitten olet solminut liiton luottaen toisen "kehityspotentiaaliin" ja nyt sitten kummastelet, kun homma ei toimi?

Morjens.

Hän oli suuri rakkauteni ja minä olin hänen suuri rakkautensa. Jouduimme eroamaan olosuhteiden pakosta.

ap

Vierailija
12/18 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä petit häntä ja haet hyväksyntää täältä siihen ,että hän lihoi?

Ehkä se syy pettämiseesi on kuitenkin joku muu kuin pelkkä lihominen?

Tyytymättömyys, suhteen arkistuminen, jonkin yhteisen puute?

Vierailija
13/18 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Jätä se lihava sika ja ota komea atleetti *PROBLEM SOLVED*

Vierailija
14/18 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Amanda ja Ben..tai Amanda ja Stefan:)

Molemmat kärjistettyä, mutta näin se menee!

Välimuotoja odotellaan joo....

Vierailija
15/18 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen paljon kotitöitä ja hoidan lapsiamme, jotta miehelläni olisi aikaa alkaa hoitamaan itseään. Hän on liian mukavuuden haluinen. Nähtävästi hänelle on vaikeaa aloittaa liikuntaharrastus, kun hän on viettänyt jo niin kauan fyysisesti laiskaa elämää. Seurusteluaikoinamme hän liikkui varmaan eniten. Myönteinen kehitys ei vain ole jatkunut:(

Nyt hänellä on päällimmäisenä mielessään vain jatkuva ruoan nauttiminen sekä seksin puute. Tämä on sinänsä huvittavaa, koska minunhan tässä pitäisi osoittaa selvempää tyytymättömyyttä kuin hänen. Olen kyllä tyytymätön siihen, että hän tyytyy nalkuttamaan minulle, eikä tee mitään korjatakseen asiaa lähtien omasta itsestään. Eikö hän voisi tajuta, että minä menetän paljon koko ajan, enkä silti ole mennyt pettämään häntä eli annan hänelle aikaa korjata tilannettamme?

ap

Vierailija
16/18 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun olisi kyllä pirun vaikea haluta miestä, joka vaan istuu sohvalla tai syö ja naputtaa seksistä. Kyllä saattaisin sanoa, että katsoppa ukko peiliin ja tule sitten juttelemaan. Ja ei, en vaadi mitään atleettikroppaa. Vaadin jonkinlaista perusaktiivisuutta, että mennään ja tehdään tavan asioita, touhutaan lasten kanssa jne. Plösö ihminen ei ole seksikäs. ja vielä sanoisin kritisoijille, että minusta 80kg painava voi olla plösö ja 120kg painava voi olla olematta. Kyse on olemuksesta ja eihän se pelkkä läski paljon paina.

Vierailija
17/18 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen luontaisesti tarkoitettu liikkumaan, ja jos ruoka näyttelee liian suurta osaa elämässä niin se ei ole normaalia, vaan sitä ruokaa syödään esim. tylsyyteen.

Vierailija
18/18 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen miehen kanssa en hasrrastaisi seksiä enää ikinä, joka haukkuisi minua.

Lihavuus mua ei taas haittaisi, ja ylipäänsä pidän "fyysisestä kunnosta huolehtimista" suhteellisena asiana, joka tarkoittaa eri asioita eri ihmisille. Jokaisella on ja pitää olla vapaus tykätä itsestään sellaisena kuin onkin. Mulla on esimerkiksi reumasairas sisar, jonka itsestään huolehtiminen ei voi tarkoittaa sitä, että käy lenkillä ja on lihaksikas, lähinnä se tarkoittaa sitä, että koittaa selvitä ilman ihan helvetillisiä kipuja - ja sellaisena hänen on rakastettava itseään ja kumppaniaan. Jos häneltä sen takia kielletään seksi niin en voi muuta sanoa kuin että kieltäjällä on väärä käsitys siitä, mitä seksi on. Se kun on oikeesti vaähän muuta kuin barbienukkeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme