Syöttekö teepussin aina liotuksen jälkeen?
ystäväni syö. Väittää niiden lehtien olevan terveellisiä. Ovatko?
Niillä koko perhe syö.
Kommentit (16)
Enpä ole kyllä kuullut moisesta... Kai ne ottaa sen pussin edes pois?!
Ehkä joku luontaistee voisi vielä mennäkin, tai siis mustikanlehtitee tms. Mutta ei kai kukaan oikeasti mitään kaupan pussiteetä syö, vaikka olisi kuinka vihreää teetä...
Anoppi kyllä juo purut kahvikupista, kun väittää niissä olevan hyviä "folaniineja" eli siis veikkaisin flavonoideja ;)
oksennustauti kannattaa syödä 3 teepussia (siis ei sitä pussia vaan purut mustaa teetä) ja jo auttaa.
Olen kokeillut monta kertaa ja toden totta auttaa. Jotenkin se kovettaa vatsan. kun teepusseja syö 6 tunnin välein 2 päivää, vatsatauti loppuu.
oksennustauti kannattaa syödä 3 teepussia (siis ei sitä pussia vaan purut mustaa teetä) ja jo auttaa.
Olen kokeillut monta kertaa ja toden totta auttaa. Jotenkin se kovettaa vatsan. kun teepusseja syö 6 tunnin välein 2 päivää, vatsatauti loppuu.
syömistä en ole kokeillut, vaikka ikuinen-löysä-vatsa-ongelma onkin.
Paremmin uppoo liotettuna kuin kuivana. Narun kyllä katkaisen pois ennen syömistä. Teen juon sitten palanpainikkeeksi.
Minä tosin syön mieluummin kuivana, ilman narua ja niittiä. Juon sitten vain kuuman veden päälle. Aikaakin säästyy, kun ei tarvitse liotella teepussia.
=D =D
syöttekö juustonkin kuoret? Nehän on syötäviä kanssa.
niitä säännöllisesti kukkien juurille.
Vihreän ja valkoisen teen lehdet syö.
ap
Kysypäs ystävältäsi, mitä hän tekee kahvinpuruilla... ;-)
Totta kait, ihan joka kerta. Aivan mahtava olo tulee, suosittelen muillekin!
Kerätään niitä uunipataan, ja tykkään maustaa ne pippurilla ja suolalla. Vähän ehkä chiliä ja valkosipuliakin, niin maku on tosi hyvä!!
Se kuuluu syödä papereineen, muuten tulee ummetusta.
Syön kahvinporotkin ja suodatinpussit. Joskus vähän närästää muttei ole ummetusta.
Miks tullaan tommosia kysymään vauva sivustolle :-D
Täh, eikö kaikki syö vai mistä tää kummastus johtuu? Ovat hyvä maustelisä myös esim. leipätaikinaan tai suolaiseen piirakanpohjaan.
Epäironisesti syön omenastakin kaiken muun, paitsi sen puumaisen tikunvarren.
En kyllä edes käytä pussiteetä, koska niihin laitetaan vain jämät, jotka jäävät yli irtoteen valmistuksesta.
Kysypäs ystävältäsi, mitä hän tekee kahvinpuruilla... ;-)