Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saarijärvi, Kukonhiekka 1987-1990..?

Vierailija
09.09.2011 |

Kuka muistaa käyneensä? Mitä jäi mieleen vai jäikö mitään?

Minä muistan innostuneen "kutinan" kun lähtöä suunniteltiin koko viikko, mitä päälle, miten hiukset, millanen meikki, mikä suunnitelma... Onkohan Se siellä?? Bussikuljetus, maksoi 10mk muistaakseni. Käteen leima, sit sisään kuljeksimaan rinkiä discon lattian ympäri, poikia pälyillen, niitä Ihania etsien.. Ulkopuolella metsikössä, junaradan liepeillä juotiin porukoilta nyysittyä viinaa, yleensä monen sortin sekoitusta, joka oli Niin Pahaa, mutta päähän nousi.. ja tunnelma nousi päähän yhtä lujaa.. Ihania iltoja, väsyneitä öitä... =0)

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todella muista, oliko se kympin vai jotain muuta, mutta sellanen mielikuva mulla on.

Vierailija
2/25 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä Kukonhiekassa grillissä joka kolmas viikonloppu ja palkkana oli kausikortti jolla pääsi sisään ilmaiseksi Kukonhiekkaan ja Kisasuojaan.

Muistan just samoja juttuja kuten sinäkin. Mahtavia muistoja! Muutama olut tms. junaradalla... Ja miten viatonta se kuitnekin oli, kun vertaa nykymaailman meininkiin. Ai että mä kaipaan noita aikoja!

Parasta oli kun Kukonhiekan disco oli oma osastonsa ja humppatanssit soi seinän takana. Silloin tunnelma oli parhaimmillaan. Tunnelma lässähti, kun disco puretiin ja siirryttiin pitämään ne eri iltoina tanssien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymppikassi kaljaa radalla, sitten sisälle. Discossa käveltiin tytöt toiseen suuntaan ja pojat toiseen. Puristeltiin söpöimpiä perseestä, parhaassa tapauksessa pääsi hitaille ja ehkä jopa kielareita vaihtamaan jonkun kanssa. Mä en muuten muista tuon discon purkamista ollenkaan!

Niin ja oli tosi noloa, jos omat vanhemmat olivat humppapuolella... :)

Vierailija
4/25 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

läheskään samaa fiilistä kuin Kukkolassa. Vaikka siellä oli kyllä hyviä bändejä...

Kerran kaveri poltti Kisiksellä otsatukkansa sytkärillä kun sytytti tupakkaa ja koko ilta meni pilalle.. miten sen nyt porukoille selittää... =0)

ap

Vierailija
5/25 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko ollu -92 tai -93 tai jotain. Discotoiminta kuoli hiljalleen siihen...

T:nelonen (se Kukkolassa töissä ollut)

Vierailija
6/25 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla niin nuorta sakkia tai pk-seudulta, ettei ole tuttu paikka..

ap

Vierailija
7/25 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin töissä Kukonhiekassa grillissä joka kolmas viikonloppu ja palkkana oli kausikortti jolla pääsi sisään ilmaiseksi Kukonhiekkaan ja Kisasuojaan.

Muistan just samoja juttuja kuten sinäkin. Mahtavia muistoja! Muutama olut tms. junaradalla... Ja miten viatonta se kuitnekin oli, kun vertaa nykymaailman meininkiin. Ai että mä kaipaan noita aikoja!

Parasta oli kun Kukonhiekan disco oli oma osastonsa ja humppatanssit soi seinän takana. Silloin tunnelma oli parhaimmillaan. Tunnelma lässähti, kun disco puretiin ja siirryttiin pitämään ne eri iltoina tanssien kanssa.

Kisasuoja purettu sittemmin. Vuonna 2014.

Vierailija
8/25 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukonhiekan avajaiset sunnuntaina 30.4.2023:

https://www.kukonhiekka.com/

Vierailija
9/25 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita palautetta niille.

Vierailija
10/25 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aktiivisesti yrittänyt unohtaa tuon kaiken, ja etenkin Kukonhiekan. Hyi.

Vierailija
11/25 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kisasuoja purettu 2014 vuonna :/ Kukonhiekka on edelleen.

Vierailija
12/25 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisivät sen erillisen disco-osaston uudelleen.

Vierailija
13/25 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin 70-luvulla.Kävin myös Nelospirtillä ja Joutsan Pommisuojassa.

Vierailija
14/25 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahvenlammen leirintäalue?

Vierailija
15/25 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🎶🎵🎶

Vierailija
16/25 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti. Kävin myös Jämsän Pavilla. 

Vierailija
17/25 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammy Babitzin seurueensa kanssa matkalla Kukonhiekkaan, kun tapahtui onnettomuus?

18/25 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siellä piti olla!

Liftillä tai vanhempien kavereiden kyydillä tultiin päissään. Kuin ampiaiset.

Ihanaa oli!

Vierailija
19/25 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani Kukonhiekalla v. 1989 sain parantumattoman kupan. Antibiootit eivät tehoa.

Vierailija
20/25 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sammy Babitzin seurueensa kanssa matkalla Kukonhiekkaan, kun tapahtui onnettomuus?

Kyllä oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän