PAHIMPIA FB:ssa ovat lapsista kertovat, lapsistaan valokuvia laittavat
Lapsi edestä, lapsi takaa, lapsi istuu, lapsi makaa. OH JEAH ja kiviäkin kiinnostaa jonkun kakara.
Jos PirjoPetteri on mammalle mussukka niin harvaa kiinnostaa mitä mussu on taas tehnyt.
Kommentit (18)
joiden päättymistä ei näy,
mä pelkään että ne saa mut
niin lopulta käy.
tjsp
Lemmikitkin käy, jos on söpöjä kuvia, mutta niiden kohdalla kyllästymisraja on aika lähellä.
Hassuja on superihmisten päivitykset "kävin 30 km:n lenkillä, nikkaroin lapselle keinuhevosen ja virkkasin koko suvulle pitsipeitot"
PAHIMPIA fb:ssa ja ihan irl ovat ne tyypit, jotka on niin säälittäviä pellejä, että niitä ärsyttää jotkut tyypit JA SILTI ne on niiden kavereita fb:ssa, ja teeskentelee olevansa kavereita muutenkin.
Ihan hirveitä ne lapsijutut. Yksikin tuttu päivittää JOKA PÄIVÄ lapsistaan. Tajusin onneksi, että sen voi piilottaa :)
Sitten tajusin, että MIKÄ TAHANSA aihe josta jollain jää niinsanotusti levy päälle, alkaa ärsyttää aika nopeesti. Oli se sitten työ, lapset, puoliso, talonrakennus, harrastus... Ketä kiinnostaa päivästä toiseen lukea jonkun juoksukilometrejä tai meneekö aamu- vai iltavuoroon.
Pahimpia on valittajat, joilla menee vissiin aina huonosti, tai jaksavat valittaa muiden asioista!
Itse kuulun lapsista kertoviin, koska olen kahden lapsen äiti ja pienin vasta vauva. Se nyt vaav on mun elämää, lapset, eikä juuri muuta kerrottavaa löydy. Surullista, mutta ei mun mielestä.
kaverilistalla ei ole sukulaisia, jotka kertoisivat sinulle lapsistaan vaan muita kavereita, jotka kertovat sukulaisilleen lapsistaan ja sinä nyt satut olemaan samassa lukijakunnassa...
on ne jotka päivittää tilaansa vaan sairaana. Koko hiton epikriisin voi lukea aikajanasta.
perheestasi? Tiesithan etta toisten kuvia ei saa laittaa nettiin kysymatta lupaa.
Paljon kivempia ne on kuin jotkut aikuisten känniörvellyskuvat ym. muka hauskat.
ei tarvi itkeä internetissö kuinka kyrsii. esim. kaikki persut ja idiootit bilettäjä sinkkunaiset on pysyvästi mulla piilossa.
Olen ehkä mammautunut, mutta minua kiinnostaa keskivertoon enemmän kavereiden lapsistaan laittamat kuvat, kuin kuvat itsestään, lemmikeistään tai sisustuksistaan.
mä kyllä mielelläni katson muiden lasten kuvia! Ja omastani laitan kuvia silloin tällöin.
Mä en taas tajuu, kuinka luuseri täytyy olla, että jossain fb:ssa on kaverina joku kenen elämä ei oikein kiinnosta. Luuseri se semmone on, joka vaan haalii ja haalii "kavereita".
olen kivoja ottanut, jos on ollut esim. reissuja tai kivoja puuhia, mutta kansioon, eihän niitä ole sieltä pakko mennä pläräämään.
Jotkut suoltaa koko ajan seinälleen kuolaavien kakaroidensa kuvia joita pitää sitten kuorossa käydä ihastelemassa. On rasittavaa, joo!
Pahimmasta päästä on yksi esikoiskultamussukkaihanaisestaan kuvia laittava, jonka kaikki päivitykset myös koskevat ihmelapsen touhuja kerran laittoi jonkun superdramaattisen "on niin murheen murtama" -päivityksen ja ihmiset kyselivät kauhuissaa, mitä on sattunut. No mussupussukalla oli korvatulehdus! Aagh.