Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en jaksa kuunnella vauvajuttuja kavereilta!!

Vierailija
09.09.2011 |

Sain 3 lasta 10v sitten kaksikymppisenä, eli paljon nuorempana kuin normaalisti. Nyt olen kolmekymppinen ja kaverit alkavat saada lapsia. Parin viime vuoden aikana on syntynyt 6 lasta.

Mä en jaksa vain enää kuunnella niiden vauvajuttuja. Niiden ongelmat on niin naurettavan pieniä siihen verrattuna, minkälaisia ongelmia voi kouluikäisillä lapsilla olla. Ymmärrän kuitenkin erinomaisen hyvin, että he haluavat puhua juuri vaippojen resoreista tai luistavista sukista tai huonosta syöttölusikasta.

Mua ei vain kiinnosta. Elin sen vaiheen jo 10v sitten ja elämänkokemus äitinä on ihan toisella tasolla nyt.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin olen "vasta" 28v, kolme lasta minullakin.. Ei muuten ketään sen kummemmin kiinnostanut mun vauvajutut silloin, vertaistuesta puhumattakaan...

Vierailija
2/2 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin olen "vasta" 28v, kolme lasta minullakin.. Ei muuten ketään sen kummemmin kiinnostanut mun vauvajutut silloin, vertaistuesta puhumattakaan...

Eikä mua kiinnostaneet niiden "iik apua se yks mies, jonka tapasin eilen baarissa niin se soitti mulle ja arvaa mitä se pyys mua treffeille ja apua mitä mä laitan päälle ja voi kamala"..

Onneksi pystytään kuitenkin tekemään kaikenlaista ihan lapsiin ja elämäntilanteeseen riippumattomia asioita keskenämme.

Tänään vaan tuskastuin liian moneen vaipparesorikeskusteluun. Meinasin jo todeta, että on teillä pienet murheet ja odottakaas, kun ne oikeat ongelmat alkaa..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi