Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aleksi 13:n laukuista

Vierailija
09.09.2011 |

Kesäalennusmyyntien aikaan innostuin ostamaan kolme laukkua Aleksi 13:sta, kaikki keinonahkaa, Ois-merkkiset punaisen ja vaaleansinisen ja Espritin beigenvärisen.

Normaalisti käytän vain Longchampin mustaa kauppakassia, koska se on mielestäni klassikko, hyvälaatuinen ja käy kaiken kanssa.

Nyt mulla on outo ongelma: en osaa enää käyttää muuta laukkua! Jotenkin nuo Aleksi 13:n laukut vaikuttavat niiiiin feikeiltä. Onko tämä vain omassa päässäni vai onko joku samaa mieltä?

Siis nuo Aleksin laukutkin ovat melko yksinkertaisia malliltaan, eivät täynnä metallikoristeita ym. härpäkkeitä. voinko huoletta käyttää noita Ois ja Esprit -laukkuja vaikuttamatta mauttomalta?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette sitten Ois- ja Esprit -laukuista?

laatu, tyyli?

ap

vika on siinä, että ostamasi laukut olivat keinonahkaisia. Itse käytän vain nahka- tai kangaslaukkuja. Poikkeuksena yksi vintage-kiiltonahkalaukku, joka ei ole aitoa nahkaa mutta muuten niin makea.

Ois on musta aika tätimäinen (olen 3-kymppinen). Esprit on merkki josta tykkään.

Onko ongelma siinä, että pelkäät ihmisten ajattelevan että olet tyylitön ja köyhä kun sinulla ei ole 300 euron laukkua?

Vierailija
22/25 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haisevia ja mauttomia keinonahkavirityksiä :-( en ymmärrä kun muuten kivasta ja trendikkääsät Espritisäkin sinne valitaan aina ne mauttomimmat mallit. Nahkalaukkuja sieltä taitaa löytyä vain jotain kotimaisia mummolaukkuja (Jouni tmv).

Longcham on varma ja laadukas valinta. Itse tykkään ko. merkistä juuri sen takia että laukut kestää kovaakin käyttöä, ne halvimmatkin rimpulat viisi vuotta. Kalliimmista nyt puhumattakaan;-).

AP:lle siis symppiskomppikset, ymmärrän täysin pulmasi. Mä veisin alelaukut kirpparille ja säästäisin LC:n klassiseen ja kivaan nahkalaukkuun.

Vierailija
24/25 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, minusta ne laukut on kauheita ja mauottomia. Eipä ole montaa laukkuja tullut ostettua tässä vuosien saatossa....;)

Jouni-laukut ei muuten ole nahkaa. Varma tieto.

Vierailija
25/25 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mun lempparilaukut on aleksista ja juurikin niitä keinonahkaisia. Ovat kyllä pari vuotta vanhoja, tiedä sitten millaisia rumiluksia nykyään myyvät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan