Aleksi 13:n laukuista
Kesäalennusmyyntien aikaan innostuin ostamaan kolme laukkua Aleksi 13:sta, kaikki keinonahkaa, Ois-merkkiset punaisen ja vaaleansinisen ja Espritin beigenvärisen.
Normaalisti käytän vain Longchampin mustaa kauppakassia, koska se on mielestäni klassikko, hyvälaatuinen ja käy kaiken kanssa.
Nyt mulla on outo ongelma: en osaa enää käyttää muuta laukkua! Jotenkin nuo Aleksi 13:n laukut vaikuttavat niiiiin feikeiltä. Onko tämä vain omassa päässäni vai onko joku samaa mieltä?
Siis nuo Aleksin laukutkin ovat melko yksinkertaisia malliltaan, eivät täynnä metallikoristeita ym. härpäkkeitä. voinko huoletta käyttää noita Ois ja Esprit -laukkuja vaikuttamatta mauttomalta?
Kommentit (25)
espritin laukkuja, mutta ellokselta tilasin tällaisen:
http://www.ellos.fi/dv/30-Asusteet-Laukut-kassit/Esprit-EspritAccessori…
Sunko pitää oikeasti tulla tänne kysymään että kehtaatko sä käyttää jotain laukkua? Ei hyvää päivää.
Sunko pitää oikeasti tulla tänne kysymään että kehtaatko sä käyttää jotain laukkua? Ei hyvää päivää.
Ei ihmiset oikeasti arvioi toisiaan laukkujen perusteella. (Ei ainakaan normaalit ihmiset.)
Ostan mielummin halpaa mutta usein, tilaisuuteen ja muuhun asusteisiin sopivan.
Ja tämä 'pitää kestää vuosikausua' ei itsessään ole kovin kestävä selitys, oikea olisi itsetunnonpönkitys.
Välitätkö oikeasti mitä muut ajattelevat laukustasi?
Ostin itsekkin O.I.S-merkkisen nahkajäljitelmän. Jotenkin nyt kaduttaa, ei ole nahkaa voittanutta ; )
Mulla on o.i.s laukku ja oon 12 ei juma teijän kanssa! Eei ne oo mummolaukkuja ja o.i.s laukut on vaa 20-30€ halvempia ku longchampit!
Itse tykkään o.i.s laukuista kovasti ne on kalliimpien, kuten michael korsin laukkujen näköisiä ja kestokin on ihan hyvä, tykkään! :)
Mulla on yksi musta keinonahkainen, mielestäni ihan tyylikäs o.i.s:in laukku. Alennuksess maksoi 25e. Saanut myös kehuja kavereilta. Ei oo mitään levottomia härpäkkeitä siinä. En tosin odota sen kestävän vuosikausia, eli siinä vaiheessa kun hihnat alkaa kulumaan jne. niin varmasti alkaa näyttää halvalta :)
Kyllä iso osa o.i.sin laukuista on silti mielestäni mauttomia, pitää vaan löytää seasta omaan makuun sopivat!
Ohis, korjatkaa jos olen väärässä:
Ymmärtääkseni o.i.s laukut ovat ns. Aleksi13:n "omaa mallistoa", vert. Pirkka tuotteet K-kaupoille tai HM:n L.O.G.G. mallisto jne.
Ei siis ole olemassa mitään "ois-merkkiä" jota myytäisiin muuallakin vert. esim. tuo Esprit.
Minusta laukku on hyvä jos siitä pitää itse. Lisäksi tekonahkaisia laukkujakin on erilaisia, osa näyttää ns. aidoilta nahkalaukuilta ja osa muovisilta. Jos ajattelee kadulla kulkevia ihmisiä, niin harvoin vastaantulevien laukkuihin tavallinen ihminen huomiota kiinnittää... Itselläni on sekä aitoja että tekonahkaisia (kuten myös esim. kankaisiakin) laukkuja, jokaisesta pidän koska laukut ovat minulle sopivia, ja olen ostanut ne eri tarkoituksiini sopiviksi.
Mulle ainaki kelpaa mikä tahansa laukku.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2011 klo 19:36"]halusin vain mielipiteitä puljun laukuista.
ovatko tyylikkäitä vai eivät?
[/quote]
Pitääkö muiden määritellä onko laukkusi tyylikäs vai ei?
Itse olet laukut ostanut ja siis ilmeisesti pidät niistä? Mitä väliä millään muulla on? Ketään ei KIINNOSTA
Saako oisin laukkuja tilattua netistä?????
Mene vaikka ulos kävelylle ja katsele ihmisiä ympärilläsi ja mieti, MIETI, kuinka mauttomia laukkuja he kaikki kantavat olallaan. Siis MIETI.
halusin vain mielipiteitä puljun laukuista.
ovatko tyylikkäitä vai eivät?
Aleksi 13 -liikkeestä OIS-merkkisen keinonahkaisen laukun, joka mielestäni oli melko tyylikäs.
Niin kuin itsekin huomasit, siellä myydään valtavan montaa eri merkkiä.
olette sitten Ois- ja Esprit -laukuista?
laatu, tyyli?
ap
Tosin olenkin aika köyhä, varaa ei ole kalliimpiin laukkuihin. No, pidän niistä, harmittaa vaan tollaiset jotka morkkaa haiseviksi yms.