Minulla on suussa 32 hammasta täydellisissä riveissä. Montako sinulla?
Kommentit (12)
Liian pieni suu viisaudenhampaille, joten ne on otettu pois.
melko täydellisissä riveissä nämäkin
Viisurit puhkesivat jo 13-vuotiaana, joten koko hampaisto oli vielä kehitysvaiheessa ja ne asettuivat kaikki kauniisiin riveihin.
t. ap
isopäinen, kun leukaluihin sopii noin paljon hampaita? Uteliaisuuttani kysyn...
Suussani 32 hammasta, joista 31 on suorassa ja yksi tahtoisi piiloutua toisen taakse siinä kuitenkaan onnistumatta.
28 kpl täysin ehjiä hampaita kauniissa riveissä. Viisaudenhampaat on poistettu kirurgisesti.
että vain 3% viisaudenhampaista on täydellisesti ja suoraan riviin puhjenneita. Osaako joku siitä laskea, mikä on todennäköisyys, että yhden henkilön KAIKKI neljä viisaudenhammasta ovt kunnolla puhjenneet?
30 Hammasta on tosin vielä tallella vielä muutaman viikon ja sitten alkaa hampaiden oikominen kun on ensin poistettu kaksi.
KIITOS VIISURIEN!!!
3 puhjennutta viisaudenhammasta on vedetty ja yksi puhkeamaton poistettu. Lisäksi ylhäältä on poistettu 2 ahtauden takia ja siltikin sekä alhaalla että ylhäällä on todella ahdasta ja hampaat aika vinksin vonksin. Isojakin ovat ikävä kyllä vielä:-(
Ikävä kyllä hampaiden oikaisusta ei huolehdittu, kun olin lapsi ja nyt siihen ei yksinkertaisesti ole varaa.
Hampaani ei ole isot ja mulla on etuhampaiden väleissä raot... Viisureillekin on siis tilaa.
isopäinen, kun leukaluihin sopii noin paljon hampaita? Uteliaisuuttani kysyn...