Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko menossa kesken, kun rv 4+6 ja oireita ei ole.

Vierailija
09.09.2011 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voinko olla raskaana kun olin juhannuksena yhdynnässä ja ei käytetty mitään ehkäsyä ja otin pillerit käyttöön vasta noin kk:n päästä yhdynnästä? ja niitäki oon ottanut mite sattuu. oireina on olllut väsymystä, päänsärkyä ja ala selän kipeytymistä ja sillo tällö huono olo.

Vierailija
2/12 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla paljon myöhemmillä viikoilla loppuneet oireet enteili keskenmenoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ainoat oireilevat raskaudet on olleet ne mitkä on menneet kesken. 4 oireetonta on nyt 9-30v :)

Vierailija
4/12 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että housut eivät mahtuneet päälle, kun maha alkoi kasvaa. Ihan terve lapsi sieltä sitten tuli ajallaan.

Vierailija
5/12 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se tarkoita, että olis menossa kesken, jos ei oireita ole! Toihan nyt on niin alussakin, ettei mulla ainakaan ollut minkään sortin tuntemuksia tuolloin. Sitten alkoikin mukavasti aamupahoinvoinnilla jonkun päivien päästä.

Vierailija
6/12 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevani raskaana. Lapsia on viisi.

Edes tissit ei kasvanut raskausaikana, eikä niistä erittynyt mitään.

Vierailija
7/12 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minulla on AIDS, koska se ei anna alkuvaiheessa mitään oireita, eikä minulla ole mitään oireita.

Vierailija
8/12 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska pelkäsin, ettei siellä ole mitään. Ekaan verrattuna oli niin paljon vähemmän oireita. Noh, löytyi sitten kaksoset :D Että ei ole oireista kiinni ei.

Vierailija
9/12 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ollut kaikki raskaudet lähes oireettomia, ihan yliaikaisia silti kaikki

Vierailija
10/12 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö rv 4+6 tuntea mahassa jo jotain turvotusta tai nippailua? Minulla ei ole mitään tuntemuksia eikä myöskään muita oireia :/

Vierailija
11/12 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta viidennellä viikolla. Sitä ennen ei ollut kuin mahakipuja, mutta sen jälkeen alkoikin sitten edelleen jatkuva oksennusrumba. Ole onnellinen nyt tuosta kivuttomasta olotilasta.

Vierailija
12/12 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö rv 4+6 tuntea mahassa jo jotain turvotusta tai nippailua? Minulla ei ole mitään tuntemuksia eikä myöskään muita oireia :/

mulla oli tosi kovia vatsakipuja, ihan menkkakipujen tapaisia mutta ne kesti vaan kauemmin. Mitään muuta ei ollut. Yhdellä kaverilla ei ollut mitään oireita ja nyt on poika 4kk:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi