Kuolleen vauvan synnyttäneitä?löytyisikö vertaistukea
kolmas lapsi meillä, kaiken piti olla ihan kunnossa, kunnes rv 33 + 2 ei enää kuulunu sydänääniä.Huomenna kaavinta, ahdistaa
Kommentit (20)
Voimia ja uskalla nostaa katsetta myös tulevaan ja olevaan.
että lapsi synnytetään eikä tehdä kaavintaa?
"Sillä heille tehdään heidän tekojensa mukaan"
Mahdatko olla tosissasi? Edes lääkäri ei noilla viikoilla puhu kaavinnasta vaan sikiön synnyttämisestä.
T. Kohtuun rv 40+1 kuolleen pojan synnyttänyt
tarkoittaa tuolla? Oletko oikeasti kilahtanut vai tuliko vain ilmaistua itseään jotenkin (tosi) hassusti?
tarkoittaa tuolla? Oletko oikeasti kilahtanut vai tuliko vain ilmaistua itseään jotenkin (tosi) hassusti?
"Kaikkein loukkaavinta on epäillä, että vanhempia jollain lailla rankaistaan lapsen menetyksellä tai vihjata vanhempien tekemiin synteihin. Tälläisissa lausahduksissa ei ole mitään lohduttavaa tai hyvää viestiä tuomisinaan. Synneistä puhumisella, Jumalan rangaistuksella uhkaamisella tai kouluttamisnäkökulmalla lyödään lyötyä, sillä kohtukuolema on asia, jota ei ole odottava äiti voinut ajatuksillaan tai teoillaan aiheuttaa."
Järkyttävää että joku tulee nimettömänä tällaista viljelemään, kun toinen etsii tukea.
Voimia sinulle ap!
siis väitättekö ettei mua nukutettakaan? että joudun vielä synnyttämään kaiken muun tän helvetin lisäks??!!
oteta pois 1-2kg sikiötä kohdusta.
Miten sinulle ei ole selvitetty asioita?!
Oletko nyt varmasti oikealla asialla täällä..
T: rv 28 kuolleen sikiön normaalisti alakautta synnyttänyt
siis väitättekö ettei mua nukutettakaan? että joudun vielä synnyttämään kaiken muun tän helvetin lisäks??!!
Suomessa lähes joka päivä perhe kokee suruista suurimman ja sinä teet siitä pilaa.
yritin soittaa neuvolaan äsken, ei vastattu. aika huomiseksi. voiko olla vaan että mulle puhuttu väärällä termillä?
Synnytys käynnistetään ja synnytät normaalisti alakautta.
kolmas lapsi meillä, kaiken piti olla ihan kunnossa, kunnes rv 33 + 2 ei enää kuulunu sydänääniä.Huomenna kaavinta, ahdistaa
Kenelläkään oikeasti tuossa tilanteessa olevalla ei voi olla niin pahasti hommat hakusessa, että kuvittelisi olevansa menossa kaavintaan nukutettuna.
Olet ap. idiootti.
tai sit et ole ymmärtänyt asiaa.Kyllä nuilla viikoilla jo synnytetään ihan alakautta,siis saat synnytyksen käynnistykseen jotain tabletteja kohdunsuulle.Sektiota ei tehdä,eikä siis nukuteta.
Jos olet provo,niin kylläpä olet surullisella aiheella liikkeellä.
Itse synnytin rv 32 kuolleen tyttären.
Kenelläkään oikeasti tuossa tilanteessa olevalla ei voi olla niin pahasti hommat hakusessa, että kuvittelisi olevansa menossa kaavintaan nukutettuna. Olet ap. idiootti.
annanko osoitteen, niin voit tulla saattamaan mut sinne synnytykseen, ni tiedät etten rpvoile? itken itteni uneen joka vitun yö ja kehtaat kirjoittaa jotain tollasta!! kirjotanko missä kunnassa th puhui kaavinnasta mun tapauksessa? on tosiaan eka kuolleena synnyttämäni lapsi joten en tosiaan tienny ite!!!ootko nyt tyytyväinen??
Kenelläkään oikeasti tuossa tilanteessa olevalla ei voi olla niin pahasti hommat hakusessa, että kuvittelisi olevansa menossa kaavintaan nukutettuna. Olet ap. idiootti.
annanko osoitteen, niin voit tulla saattamaan mut sinne synnytykseen, ni tiedät etten rpvoile? itken itteni uneen joka vitun yö ja kehtaat kirjoittaa jotain tollasta!! kirjotanko missä kunnassa th puhui kaavinnasta mun tapauksessa? on tosiaan eka kuolleena synnyttämäni lapsi joten en tosiaan tienny ite!!!ootko nyt tyytyväinen??
Th ei tee diagnooseja eikä määrittele toimenpiteitä, vaan tällaisessa tapauksessa ainoastaan kirjoittaa lähetteen synnytyssairaalaan/ä-polille jossa asia virallisesti todetaan ja päätetään toimenpiteistä.
Viikonloppuisin tehdään vain akuuttit kaavintaa vaativat toimenpiteet.
Sieltä saa vertaistukea.
Minun esikoinen syntyi kuolleen rv 36 + 3 , syy ei ikinä selvinnyt. Sen jälkeen 2 elävää lasta. Voimia! Se on mieletön helvetti, josta tuskin koskaan ikinä toipuu.