Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

...apua... saisinko sympatiaa ja empatiaa... :(((

Vierailija
09.09.2011 |

kauhea stressi opinnoista, lapsen päivähoidosta ja tuli riideltyä lapsen isänkin kanssa...

tänään koulussa meni kaikki penkin alle, en saanut MITÄÄN aikaiseksi mitä oli tarkoitus. epäonnistuin täysin ja vielä helpossa ja yksinkertaisessa asiassa! :((( aiemmin olen onnistunut tuossa kyseisessä asiassa, mutta tuo onnistuminen vanhentui ja tää asia piti suorittaa uudestaan.

ajattelin että viikonloppuna olisin sitten kirjoittanut raportin tuosta yllämainitusta, kun lapsi on isällään. nyt en saa mitään tehtyä.

on niin nolla-olo, että ei pahemmasta välilä. tämäkin päivä oli ihan turha ja hukkaanheitetty.

itkettää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vietät lyhyen hemmotteluhetken ja aloitat sen opiskelujutun alusta. Ota se mahdollisuutena. Päivä ei ole hukkaanheitetty, koska se on vasta puolessa. Mietipä, mitl sinusta maanantaina tuntuu, jos nyt vain piehtaroit itsesäälissä koko viikonlopun. Jos sä olet ennen osannut jotain, osaat sen vielä paremmin nyt. Usko mua!

Vierailija
2/7 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itke kunnolla, jos itkettää.

Huomenna on uusi päivä ja saatat onnistuakin.

Harva asia on loppujen lopuksi sellainen, ettei olisi kuin yksi mahdollisuus onnistua. Aika usein voi korjata tilanteen ja yrittää uudestaan.

Teepä jotain ihan muuta. Lähde kävelylle tai kutsu vaikka joku kylään. Ajatukset tuulettuvat ja saat ehkä uutta intoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille tulee välillä hukkaanheitettyjä ja huonoja päiviä. Ei se mitään. Huomenna on uusi päivä ja uusi yritys.

Ja niinhän sen menee, ettei sen yhden taistelun ole väliä, kun koko sodan voittoa haetaan.

Vierailija
4/7 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä alan opintoja? mikä ala menee niiiiin hurjaa vauhtia, että noin pian vanhenee.

Vierailija
5/7 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa vaan pirusti, että tuli sössittyä tämä homma, mulla on niin tiukka aikataulu koulussa. Olisi pitänyt saada tämä pikkujuttu altapois.

Nyt joudun tuhlaamaan siihen toisen kallisarvoisen päivän.

Ja tää juttu oli vielä niin helppo, että harmittaa ihan älyttömästi kun mokasin sen!!!

ap

Vierailija
6/7 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ensin kestettävä sadetta.:)

Vierailija
7/7 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suorituksesta pitää kirjoittaa raportti ja jos sitä ei määräaikaan mennessä tee, niin suoritus täytyy uusia. mulla jäi raportti kirjoittamatta aikoinaan raskauden, sairasloman ja yleisen elämänmuutoksesta johtuvan järkytyksen vuoksi.

ap