Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinteistökuningatar-Kaisa - miksi "ihailen" (lähes)

Vierailija
08.09.2011 |

tai koen siis jotenkin mielenkiintoisena ja inspiroivana seurata sitä. Kirjoitin tästä jo ennenkin just kun sarja oli alkamassa, että melkein ihailen sitä tai että ei se ole musta niin ärsyttävä.

Mutta siis - mun mielestä hyviä piirteitä on

- kiva että joku on pystynyt nousemaan pärjääväksi ihmiseksi "tavis"taustasta huolimatta, arvostan aina sellaista kun on omalla työnteolla noustu. (EN arvosta niinkään että keskiluokkaisen perheen lapsi on käynyt vaikka yliopiston ja on keskiluokan ammatissa. Hienompaa on, jos vanhemmat on täysin kouluttamattomia kansakoulun jälkeen, kunnan vuokralla aina asuneet, tehneet sekalaisia hanttihommia, ja jos tällaisen perheen lapsi kouluttautuu aikanaan edes amk:ssa ja ostaa omakotitalon tms. .. kuten minä itse.)

- hän tuntuu tekevän hommansa tarkasti ja täsmällisesti ja ahkerasti ja kurinalaisesti. Esim. viime jaksossa se aika järkyn sekainen paritalo uima-altaalla, tajusi heti että homma on stailauksesta kiinni (ihme ettei edelliset välittäjät tajunneet, olivat kai miehiä). Ja alkoi toteuttamaan sitä. Tuntuu muutenkin olevan tarkka hommien suhteen, ei sellainen hälläväliä laiska tyyppi, vaan pärjää sillä että todella tekee sen työn. (Itsellä NIIIIN huonoja kokemuksia välittäjistä jotka vaan tekee mahd. vähän ja kuvittelee että supliikilla pärjää ja hommia ei tartte tehdä. Eivät vaivaudu selvittämään mitään taustatietoja.)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä on jotain skitsoakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä