Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keittiöihmiset!

Vierailija
08.09.2011 |

Mikä olisi HYVÄ suola-ja pippurimylly?

Siis onko olemassa jotain tiettyä merkkiä, mitä kokit ja muut keittiöihmiset käyttää usein.

Kaupoissa on vaan halpoja ja huonoja.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iselleni riittää Cole & Masonin myllyt. On mulla tosin pöydällä Richard Hobbsin myllyt suolalle ja pippurille, ne toimiin siis pattereilla ja niissä on valot.

Vierailija
2/7 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keittiömammat!?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peugeot-merkkiset puiset pippuri- ja suolamyllyt on parhaita. Aika kalliita, mutta niitä löytyy montaa eri kokoa ja pienin riitänee kotikäytössä. Näitä on käytetty kaikissa ravintoloissa, joissa olen työskennellyt, niin keittiön kuin salin puolellakin.

Vierailija
4/7 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupperware..? omistan itse, mutten käytä oikeestaa ikinä.. mut toimii tarvittaessa ja paremmasta ei oo tietoa/kokemusta.. =)

Vierailija
5/7 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita ei kannata edes kokeilla, jos hyvän ja ikuisen haluaa. Suolamyllyssä on tärkeää, että mekanismi on materiaalia joka ei ruostu suolan vaikutuksesta. Kai jollain halpisvekottimellakin pärjää, mutta koska täällä kyselet, luulen, että haluat laatua, joka toimii.

Vierailija
6/7 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita ei kannata edes kokeilla, jos hyvän ja ikuisen haluaa. Suolamyllyssä on tärkeää, että mekanismi on materiaalia joka ei ruostu suolan vaikutuksesta. Kai jollain halpisvekottimellakin pärjää, mutta koska täällä kyselet, luulen, että haluat laatua, joka toimii.

Ja jatkan vielä, että osta sitten myös laadukasta suolaa. Vaikka hinta olisi kova, suolaa kuluu niin vähän, että kalliskin purkki kestää kauan. Ja maussa on TODELLA eroa.

Vierailija
7/7 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja loistavasti toimivat edelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan