Mikä auttaa VITUTUKSEEEEEEN? Ov
Ja ei, kyse ei ole nyt PMS vitutuksesta vaan ihan muusta.
1. Vituttaa ns. kaveri, joka on luvannut tehdä yhden tietokone jutun jo ties kuinka kauan aikaa (kesäkuun alusta asti..). Ensin lupasi, että "huomenna" tms. ja nyt onkin sitten kuulemma muita kiireitä. Samoin on luvannut tulla laittamaan yhden pöydän seinään, tästä lupauksesta on jo kaksi kuukautta..
En saa tuota yksin, koska on niin helkkarin painava. Pitääkö sitä sitten vittu luvata, jos ei halua/ole kiinnostunut auttamaan. ja joo, olen ties kuinka monta kertaa jo muistuttanut asioista..
2. Työpaikasta piti soittaa maanantaina, nyt on jo torstai ja mitään soittoa ei ole tullut. Vaikka haastattelija oli niin miestä, niin miestä, että työpaikka on mun (kävin haastattelussa perjantaina). Eikä työpaikka ole mikään iso firma tms. Eli en näköjään saanut paikkaa, vaikka sitä niin kovasti lupailtiin (ja juu, laitoin tuonne sähköpostia perään tänään, en viitsinyt soittaa, koska vituttaa niin paljon).
3. Toisessa jalassa on todella paha ja hiton kipeä puhjennut vesikello, joka vuotaa edelleenkin ja kävellessä sattuu.
4. Telkkarista ei tule mitään kivaa.
5. Mulla on hiton tylsää.
1.Lapsi kertoi että sitä kiusataan koulussa
2.Opiskelen lähihoitajaksi ja vituttaa koska en halua sitä hommaa tehdä,ja karenssia puskee jos lopetan.
3.Ulkona sataa ja on ankeaa,vituttaa vielä enemmän