Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenenkään lapsella alkanut jännitysoireet

Vierailija
08.09.2011 |

jo 6-7 vuotiaana? Lapsi on nyt koulussa ja häntä pelottaa ja jännittää kun pitää puhua tunnilla. Tärisyttää kuulemma ja ääni värisee. Itse kertoi. Miten minun tulee auttaa häntä? Itse olen myös jännittäjä, mutta jännitysoireet alkoivat vasta teini-iässä. Yritän olla ahdistumatta hänen kertomuksestaan mutta miten voin auttaa häntä. Itseäni ei ole auttanut kuin lääkitys.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielialalääkitys. Kun on lääkitys kohdallaan, olen ihan sosiaalinen, muuten erakoituisin ja jäisin kaikesta sosiaalisesta pois.

Vierailija
2/8 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ehkä samaa alkuperää, kun mulla.

Toivottavasti saat ajoissa apua lapsellesi...itse veisin varmasti lääkärin juttusille, etenkin, jos on jotenkin "perinnöllistä ja lääkittävissä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on koulussa onneksi vapaampi meininki kuin ennen. Tunneilla keskustellaan vapaasti, eikä tarvii aina sydän jyskyttäen odottaa vuoroaan, kun mennään esim. riveittäin järjestyksessä.

Vierailija
4/8 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ehkä samaa alkuperää, kun mulla. Toivottavasti saat ajoissa apua lapsellesi...itse veisin varmasti lääkärin juttusille, etenkin, jos on jotenkin "perinnöllistä ja lääkittävissä".

Vierailija
5/8 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon ikäiselle haluaisi. Mutta olisiko kellään mitään keinoja tai neuvoja miten voisin häntä itse auttaa? Vai psykologille hänet on vietävä?

Vierailija
6/8 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie ensin sitten vaikka psykologille, ellet lääkärille.

Vierailija
7/8 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän ihmisiä nyt jännittää, toisia enemmän ja toisia vähemmän, mutta eikö jännitys ole _yleensä_ ihan normaalia? Enkä nyt vähättele muiden jännitys ongelmaa, mutta kun kyseessä on vasta noin pieni lapsi, niin ehkä kannattaa ensin vain rohkaista ja katsoa miten homma etenee...? jos lapsi heti viedään lääkäriin jne. lapselle itselleen tulee käsitys että hänessä on jotain pahasti vialla. että jännittäminen on epänormaalia eikä kukaan muu koskaan tunne samalla tavalla, mikä ei pidä ollenkaan paikkaansa.

Vierailija
8/8 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin sä soitat ja varaat ajan psykologille. Pienet lapset pitää viedä sinne herkemmästäkin, vai haluuks että se tärisee koko loppuiän niinku itsekin teet? Jumalauta, kun ei osata hakea apua ajoissa!!!!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi