Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis eikö muilla av-perheillä ole kännykät lukossa, kun

Vierailija
08.09.2011 |

noin vaan vaimot lueskelevat miesten puhelimia ym. Meillä molemmilla kännyt aina salasanojen takana (jo työnantajat edellyttää tämän sähköpostien takia!!), eli ei tosella toisen puhelinta mennä tutkimaan omin lupineen...ei sillä että kiinnostaisi mennä luvankaan kanssa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en kyllä ole kertaakaan miehen puhelinta tutkinut, eli en tiedä onko. Itselläni ei ole lukittu mitenkään.

Vierailija
2/14 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. jos oma on hukassa niin etsitään se toisen kännykästä soittamalla. yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole tuntenut kuin yhden ihmisen, joka pitäisi kännykkäänsä lukossa.

Onko ap:n oletus nyt se, että kaikilla on semmoinen puhelin, jolla käytetään sähköpostia ja kaikki käyttävät puhelintaan työsähköposteihin?

Ei mun puhelimessa ole mitään salaisuuksia. Miehen puhelinta mulla ei ole kiinnostusta penkoa. Soittelen kyllä sillä joskus.

Vierailija
4/14 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsikin voi sitä tarvita ja mieskin voi käyttää jos haluaa.

Vierailija
5/14 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työsähköpostit tulee puhelimeen, mutta niiden lukeminen edellyttää kirjautumista joka kerta. Eli sähköpostilaatikko ei jää auki, kun sieltä poistuu. Mutta tekstarit ja puhelut voi katsoa ilman salasanoja.

Vierailija
6/14 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa meilit kännykkään, kuten minä haluan.

Vierailija
7/14 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kummallakaan ei ole edes sellaista puhelinta, jonka saisi lukkoon. Karvalakkimalleja kun ovat =)

Eikä meillä muutoinkaan ole syytä pitää niitä lukossa.

Vierailija
8/14 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse lukkoa kännykkään.

Vierailija
9/14 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole kyllä koskaan miehen puhelinta tutkinutkaan.

Vierailija
10/14 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla mitään lukituksia ole, mutta eipä ole koskaan tallessa viestejä, joita joku voisi lukea. Lisäksi vieroksun syvästi ajatusta, että joku toinen henkilö käyttäisi puhelintani. Sitä ei ole koskaan tapahtunut, mutta ajatuksena se on melko outo. Pois lukien tilanteet, joissa jonkun kännykkä on hajonnut ja hän tarvitsee vähän helppiä asioiden hoitamiseen. Sitäkään ei käytännössä juuri tapahdu omalla kohdallani.

Vierailija
11/14 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

me kyllä käytetään vapaasti toistemme kännyköitä

Vierailija - 08.09.11 09:39 (ID 13365391)

esim. jos oma on hukassa niin etsitään se toisen kännykästä soittamalla. yms

Elämämme on siis ap.een mielestä varmaan aika ankeeta, kun ei mitään salaisuuksia ole:)

Vierailija
12/14 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistää puhelimeeni mitään lukkoja...

Ei ole mitään salattavaa, vaikken tosin pitäisi siitä jos mieheni "ratsaisi" puhelimeni ilman lupaa.

Vierailija
13/14 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta käytetään molemmat samaa tunnusta niiden avaamiseen. Ihan vapaasti saa katsella toisen puhelinta, jos se on vaikka löytänyt jotain kivoja uusia sovelluksia tms. Tai etsiä jonkun puhelinnumeron mitä itsellä ei ole.

Sähköpostejakin tulee, sekä töistä että muualta, mutta niiden lukemiseen kysytään kyllä lupa.

Vierailija
14/14 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työsähköpostit tulee puhelimeen, mutta niiden lukeminen edellyttää kirjautumista joka kerta. Eli sähköpostilaatikko ei jää auki, kun sieltä poistuu. Mutta tekstarit ja puhelut voi katsoa ilman salasanoja.

Miehellä on vain yksi puhelin, työpuhelin, jolla saa hoitaa kaiken puhelinviestinnän. Mulla on oma ja firman. Mun omaa ja miehen työpuhelinta käytellään välillä ristiinkin, mutta mun työpuhelimeen ei mies koske. Ei siitä sen kummemmin ole ikinä sovittu, mutta yhteinen ymmärrys lienee, että koska kyseessä on nimenomaan työpuheluihin tarkoitettu kapula, niin sillä soittelen vain minä. Koskaan en ilman lupaa lueskele miehen viestejä, eikä hän minun. En tiedä, miksi edes pitäisi. Olisi kamalaa, jos olisi sellainen tunne, että pitäisi toisen puhelujakin kytätä. Huh, eiköhän peli olisi sitten jo menetetty!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä