Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko tässä tilanteessa nostanut lapsen alas katolta vai antanut olla?

Vierailija
07.09.2011 |

Olin käymässä meidän kylän pikkukaupassa ja tullessani kaupasta huomasin että joku 2-3v lapsi itkee ja parkuu naama räässä auton katolla. Vieressä joku puliukko joi olutta ja sanoi vaan että "sinne se kiipes katolle". Minä menin ja nostin sen lapsen alas sieltä auton katolta, kuskinpuolen ikkuna oli auki ja oli sieltä kiivennyt katolle. Avasin lapselle auton oven ja hän kömpi sisään, rauhoittelin hieman lasta.

Kotona kerroin miehelle tästä ja hän kauhistui että menitkö koskemaan vieraan ihmisen lapseen, ei niin saa tehdä, mitä ne vanhemmatkin olisivat sanoneet.

Minulla automaattisesti joku äidin vaisto pisti nostamaan lapsen heti alas ennenkuin putoaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostanut lapsen katolta, ottanut auton rekkarit ylös, odottanut että lapsen vanhempi tulee paikalle ja sitten tehnyt ilmoituksen sossuun

Vierailija
2/4 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin myös odottanut lapsen vanhempia ja kertonut heille, että lapsi löytyi katolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en olis jättäny lasta yksin autoon, vaan olisin vienyt kauppaan tai soittanut poliisille.

mistä sitä tietää kauanko se on siellä autossa ollut. Ja äiti ei yhtään tajua, että lapsi pääsee sieltä autosta ulos kun kukaan kertonut tapahtuneesta. Jätää toistekin nukkumaan autoon ja todistelee täällä av:llä, että "koskaan ei ole mitään tapahtunut".

Vierailija
4/4 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäkääpä itse kiivetä kuskin ikkunasta katolle. Kuvitelkaa, että olisitte esim. puolet itseänne lyhyempi. Just joo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi