Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kammoan kampaajalla käyntiä = ongelma

Vierailija
07.09.2011 |

Onko myita jotka ei enää juuri kampaajalle uskalla mennä.

Asuinpaikan vaihdoksen myötä, olen joutuntu etsimään uutta kampaajaa. Kokeilut ovat olleet onnettomia.

Parhaat hiukset oli siihen aikaan kun otin n 10 v sitten hiuksiini kiharalookia. Joka loppui siihen että menin uudella paikkakunnalla ottamaan kiharat = seurauksena hiusten katkeilu + lähtö.

Vaihdoin kampaajaa ja hain leikkausta 3;sta eri paikasta ja joka kerta ovat leikanneet meielstäni liian lyhyeksi ja sellaiseksi, että vasta n. puolen vuoden päästä hiukset ovat olleet mielestäni ok ja kasvojani pukevat.

Onko kampaajien koulutuksessa kuinka paljon opetuksessa sitä, että mikä sopii kenenkin kasvojen malliin?

Mikä on milloinkin muotia, niin eihän se sovi läheskään kaikille.

Kattoo mummojen päätä niin kaikilla on samakäkkäräkiharalook. Eikö kampaajan pitäisi löytää kullekin sopivin ja pukevin malli?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan saa hiuksiini sellaista väriä tai mallia, jota pyydän. Vaikka kuvasta näyttäisin. Muutamalla kampaajalla käynyt. Nyt olen leikannut latvat itse ja värjäilen itse. Voi kun löytäisi hyvän kampaajan...

Vierailija
2/5 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisättäköön vielä että esim. kun hiuksia on kampaajalla mm. tasoitettu ja on mennyt kotiin niin hiuksistosta toinen puoli onkin ollut yllättäin pidempi kuin toinen.

Ei millään pahalla kampaajat, mutta monesti kaverit ovat leikanneet paremmin kuin nämä ns ammattilaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös alkanut leikata omia hiuksiani pakon sanelemana.

Kun joka kerta kun olen käynyt "tasoittamassa hiuksia", ne onkin kynitty kymmenen senttiä lyhyemmäksi. Kiva taas vuosi kasvatella ja sama uudelleen. Ei ne niin huonossa kunnossa ole ollut.

Hiuslaatuni on ohuehko mutta runsas.

Voi olla sekin, että kun märkänä kammataan tällaista pehmeetä hiuslaatua niin kampaaja ei hokaa että kun hius kuivaa se nousee muutaman sentin.

Ottaa päähän ja en uskalla mennä kampaajalle ennen kuin varmasti tiedän että joku on oikeesti hyvä.

Vierailija
4/5 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuttanut Espoosta Kirkkonumelle ja edelleen käyn Espoon puolella samassa paikassa, kuin ennenkin. Tosin matkaa ei niin paljoa ole, ettei haittaa.

Mutta sitä en tiedä, mitä sitten teen, jos 'luottokampaajani' lopettaa : )

Vierailija
5/5 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi epämiellyttävää. Nykyään mieheni värjää hiukseni (on niin paksu etten itse pysty) ja leikkuutan silloin kun on ihan pakko. (kerran pari vuodessa...)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä