Tässä muuten talo, joka on hienoimmalla paikalla mitä Suomesta löytyy
Purjehdimme tuosta kesäisin ohi. Aukeaa koko Airisto tuosta ja voi laupias, että on kaunista. Ostaisin jos olisi tuon verran ylimääräistä, vaikka kesäasunnoksi.
http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/6909053
Kommentit (15)
Ei täällä kannata päivästä toiseen mainostaa. Ei meillä ole tuollaisiin taloihin varaa. Pudota puolet pois, niin joku voi jo kiinnostua.
Eikä mitenkään kolkko, kuten joku sanoi. Talossahan on vain minimimäärä huonekaluja ja kaikki tekstiilit, henk.koht. tavarat ym. poistettu myynnin takia. Jokainen sisustaa kuten haluaa, tässä vasta pohja ja tausta.
Jos olisi mahdollista muuttaa Turkuun ja jostain napsahtaisi miljoona euroa (hintahan on kaksi), niin harkitsisin vakavasti. Ihana! Kesämökkiäkään ei tarvitsisi.
olisi jossain hullujenhuoneella! XD Kolkkoa sisällä ja pelkkää pöheikköä ulkona, ei kiitos.
Muuttaisin tohon heti, jos olis mahdollista. Hienot materiaalit, ja vesikin ihan rannassa. Kyllä kelpais!
omia huonekaluja... huoh näitä vastauksia. Totta vitussa se on kolkko jos sinne on jätetty vain muutama huonekalu..
vesikin ihan rannassa? :DD
Joo, ehkä maisema ois hyvä, jos tietäis tienoon entuudestaan. Kuvien perusteella en heti vakuuttunut. Itse talo ei viehättänyt, siis pintamateriaalit, mutta eihän kaikki kaikesta tykkää. Itse ostaisin kaikista mieluiten kaupunkikodin, siis kohtuullisella etäisyydellä keskustasta, pienehkö nurmitontti, sopivilla neliöillä (lue: ei liian iso talo). Ja kesäpaikaksi kiitos pikkukaupungin huvila, sellainen iso ja vähän ränsistynyt, josta joku muu kuin minä pitäisi huolta :D
mutta menis uusiksi koko talo ja pihamaa. Niin kolkko ja ruma ja hengetön paikka, ettei näköala pelasta. OLis aika kallis tontti.