Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakoiville kysymys

Vierailija
06.09.2011 |

Kun teillä on tupakoimattomia vieraita, käyttekö silti itse välillä tupakalla? Tai kun olette kylässä, käväisettekö tupakalla, vaikka isäntäväki ei polttaisi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen vieraana savuttomassa taloudessa niin en polta.

Vierailija
2/10 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en. Tai joskus jos vieras on lähdössä kotiin tai itse lähdössä niin joskus sitten. Mutta en koskaan kesken kyläilyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn olemaan polttamatta vaikka koko päivän jos niikseen tulee :)

Vaikka muuten meneekin useampi päívässä.

Vierailija
4/10 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ollaan viettämässä ihan pitkän kaavan mukaan iltaa, eli juodaan pitkin iltaa ja yötä ja ilahkoidaan, niin poistun muutaman kerran nurkalle. En salaa, seuraani saa tulla jos kestää hajun.

Kylässä on erittäin korkea kynnys kysyä "missä teillä voisi polttaa".

Aloitin 16-vuotiaana, poltin pahimmillaan askin päivässä. Nyt olen 4-kympinen ja poltan ehkä 20 tupakkaa kuukaudessa.

Vierailija
5/10 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen vieraana juhlissa,riippuu vähän olosuhteista poltanko vai en.Oikein hienoissa juhlissa en polta.

Vierailija
6/10 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kotona piipahdan terassillamme, jos sopiva väli "ilmaantuu". Mutta ei ole mikään pakko vsikka muuten paljon poltankin. Vieraita ei toki kuitenkaan jätetä "keskenään" ja itse painella aauhuille.

- kylässä toooodella harvoin. Paitsi hyvillä kavereilla kyläillessäni, silloin tulee siellä pihalla helpommin käväistyä.

Vierailija
7/10 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu vierailun kestosta. Tuttavilla tiedänkin missä sopii polttaa, on useita tuttuja , joilla on varauduttu tupakoiviin vieraisiin.

Jos joudun olemaan pitkään kylässä savuttomassa vieraammassa paikassa, poistun esim. parkkikselle tai kadulle polttamaan, jos muualla ei sovi. osaan kysyä.

Meillä käy vaan tuttuja, hyvin voin poiketa sauhuilla, jos vierailu venyy. Kesällä nyt muutenkin kahvitellaan pihalla eli sama vaikka sit sivummalla tupakois.

Vierailija
8/10 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylässä en yleensä käy.

Vierailija
9/10 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltan vain työpaikalla ja viikonloppuna jos olen viihteellä.

Vierailija
10/10 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta vaan tuntui oudolta, että parin tunnin vierailun aikana täytyi talon emännän käväistä useamman kerran tupakalla. Pyytäisi edes seuraksi, niin voisin kieltäytyä jos siltä tuntuu. En ole ilmeisesti kovin viihdyttävää seuraa...

Ei mua se häiritse, jos vieraat käyvät meillä ollessaan ulkona sauhuilla. Silloinhan voin vaikka laittaa tiskejä tms. Kylässä ollessa on vähän toinen tilanne. Mutta aivan sama, pystyn elämään tämän kanssa! ;)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi