Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tee minulle kuntosaliohjelma!

Vierailija
06.09.2011 |

Painoa on ylimääräistä sellaiset parikymmentä kiloa. Olisi kiva olla ensi kesänä edustuskunnossa ;)

Voisin käydä salilla pari kolme kertaa viikossa. En ole pitkilleen oikein liikkunut, ja ruokavaliokin on ollut mitä on ollut, joten aika alkutekijöistä lähden, kunto on huono.

Mitä laitteita/liikkeitä salilla kannattaa tehdä? Millä painoilla? Miten paljon toistoa? Onko sama missä järjestyksessä liikkeet tekee?

Kiitos jo etukäteen!

JA vielä, pitääkö salipäivinä syödä jotenkin eri tavalla? Entäs venytykset?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta paikalla on ohjaajia jotka kyllä neuvovat ensikertalaista. netti on täynnä tasapainoisia liikkujille tarkoitettuja ruokaohjeita...terveellisesti on helppo syödä ku jättää herkut pois. ja noudattaa ruoka-aikoja..siitä hyvä lähteä..mutta ilmaiseksi voi kuntoilla kotonakin..tehdä vatsa ja selkä ja reisilihasliikkeitä ja nostella painoja..oman jaksamisen mukaan..esim kymmenen toistoa ja tauko jne..punnerruksia voi myös kokeilla.

Vierailija
2/3 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten käyt läpi kaikki kehon isot lihasryhmät tarpeeksi isoilla painoilla 3 x 15 toistoa. Lopuksi takaisin crosstraineriin 15min ja sitten venyttelyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen ensin yläkroppaa ja viimeisenä jalat, olen näin huomannut jaksavani paremmin koko treenin ajan.

Toistoja esim 10-15 ja tätä sarjaa yhteensä 3 kertaa. Voithan aloitella vaikka kahdella sarjalla aluksi.

Laita ensin tosi pienet painot, jos menee kuin tyhjää vain pistä vähän enempi painoa kunnes huomaat sen olevan sulle sopivan. Älä laita liikaa, on tosi tympeä rehkiä siellä pää punaisena sydän takoen ja sitten olla seuraavana päivänä niin kipeä.

Kantsii kysyä neuvoa paikan päällä :). Se on ihan mukavaa puuhaa, voisikin mennä taas tauon jälkeen itsekin salille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi