Auttakee, sairauspoissaolo, ihan vainoharhainen olo
Olin viime viikolla pari päivää hoitamassa sairasta lastani. Nyt olen vuorostani itse kovassa flunssassa, eilen alkoi. Laitoin pomolle viestiä aamulla, kuten eilen sovittiin, ja olen vielä tänäänkin poissa.
Jostain ihmeen syystä mä ylianalysoin ja kuvittelen, että mulle ollaan vihaisia kun mä olen poissa. Aina tämä juttu. Mä en kestä. :/
Kommentit (4)
Olin itse ennen samanlainen kunnes rupesin tietoisesti ajattelemaan, että ihminen nyt sairastelee joskus ja silloin ollaan pois töistä. Maailmankaikkeus ei järky sun poissaolostasi ja niitä työpäiviä ehtii tässä tulevan 30v aikana tulla ihan riittämiin.
joka oli viime viikolla samaan aikaan miehensä kanssa vahtimassa sairasta lasta (mies oli luvannut olla hoitamassa lasta etkä jaksanut mennä töihin kun sua väsytti eikä mies sitten mennyt töihin vaikka sinä jäit kotiin) niin mä toivon että sun kakka fiilis on ihan ymmärrettävää, se oli jo viimeviikolla ja sitä se on nyt taasen kun olet kotona; vaikkakin nyt ilmeisesti sinulla on oikeasti sairaslomaa jonkun toteamana mutta silti.
Vai onko tämäkin ollut ilmotusluontonen asia pomolle? :D
joka oli viime viikolla samaan aikaan miehensä kanssa vahtimassa sairasta lasta (mies oli luvannut olla hoitamassa lasta etkä jaksanut mennä töihin kun sua väsytti eikä mies sitten mennyt töihin vaikka sinä jäit kotiin) niin mä toivon että sun kakka fiilis on ihan ymmärrettävää, se oli jo viimeviikolla ja sitä se on nyt taasen kun olet kotona; vaikkakin nyt ilmeisesti sinulla on oikeasti sairaslomaa jonkun toteamana mutta silti.
Vai onko tämäkin ollut ilmotusluontonen asia pomolle? :D
Kenestä sä puhut? Oletkohan viettänyt hieman liikaa aikaa av:lla?
t:ap
sinä tiedät itse ettet ole työkuntoinen ja muiden ajatuksille et mahda mitään!
Itse kyllä ajattelen päinvastoin niin, että jos köhivä, niistävä, aivasteleva työkaveri tulee töihin, niin mietin, ja usein sanonki, että pitäisiköhän sun jäädä saikulle ettet tartuta muita.