Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpeätkö itseäsi jos pyöristyt tai annat karvojen kasvaa?

Vierailija
06.09.2011 |

Nykypäivän ihannemalliin jos laittaudu niin koetko olevasi ylipäätään ei-niin-kaunis? Jos annat painoindeksisi nousta sieltä ihanne 18-20 rajan pinnasta selvästi kun reisiin ja lantiolle kertyy pyöreyttä niin koetko olevasi "ällöttävä" tai jopa epäseksikäs? Koetko, että nyt pitää tehdä jotain jotta kelpaa ja olen hieno nainen?

Itse olen nyt (+30v) tajunnut sen, että kauneus ei lähde vartalon koosta vaan lähinnä muodoista. Tuttavamiehiltä saatujen kommenttien perusteella nainen ei edes ole seksikäs jos on niin laihana ettei muotoja juurikaan ole. joku kuvaili, että jos leveyttä on liian vähän pituuteen nähden niin naisen muotoja ei muodostu. Kuulemma kaarevat tissit eivät ole muotoja vaan ne isommat linjat, lantion kaari, tietty pehmeys reidessä jne.

Samaten sain kommenttia, että häpykarvat eivät ole epänaisellista tai epäseksikästä jos naisesta itsestään huokuu olemus, että on kaunis ja haluttava myös niiden kera. Ja miksi ei tuntuisi kun ne luontaisesti tulevat sinne? Enemmän turnoff on kuulemma nykypäivän (naisten) pakonomainen laittautuminen, mm. jalkovälin kyniminen vauvamalliin. Siis pois naismaisuudesta kohti nuorisolookkia.

Elämmekö turhaan laittautumisen oravan pyörässä ja aidon naiseuden piilottamisessa? Median "huippumalli haussa"-ohjelmien tms takia?

Miksi aikuisen naisen pitäisi näyttää 17 v teiniltä jolla ei ole karvoja hiuksista alaspäin? Vaikka nähtävästi oikeat aikuiset miehet eivät sitä edes halua.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan hävennyt.

Vierailija
2/7 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti karvat tulee ajeltua tietyiltä alueilta kuten jaloista ja kainaloista hygieniasyistä, mutta esim. posliiniksi en voisi itseäni ajella. Ja kyllä tuolla alapäässäkin karvaa on.

Enkä ikinä voisi kuvitella painavani niin vähän, että BMI olisi 18-20! Kerta luonto on suonut isot rinnat ja lanteet, niin siihen olen varsin tyytyväinen! Ja nyt olen lihonnut hiukan liikaa, joten asialle on tehtävä jotain, mutta en kuitenkaan häpeä sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en häpeile vaan olen mielelläni pyöreä nainen koska tiedän, että suuri osa miehistä tykkää isopyllyisestä naisesta roikkuvine isoine tisseineen ja myöskin häpykarvat annan kasvaa kuin naisella kuuluu. Mieheni on hulluna niihin. Kainalotkin jätän joskus ajamatta, ei se naista pahenna eikä tee epäsiistiksi kun ei ne yleisesti näy. Kesällä usein pois...

Sydämessä tuntuisi hyvältä jos nuoret naiset osaisivat olla rennommin pyyleviä, meille kun rasvaa luontaisesti kertyy niin ei sitä kieroon tarvitse katsoa. Lihavuus on eri asia.

Vierailija
4/7 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta koska minä ne liho nätin naisellisesti pepusta, rinnoista ja reisistä, vaan mahasta, yritän pitää itseni solakkana. Lihominen vaan kadottaa vyötärön ja pakaran kaaren ja tekee pallomahan. Hyvän olon paino on 67 tälle 177-senttiselle varrelle.

Vierailija
5/7 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivän ihannemalliin jos laittaudu niin koetko olevasi ylipäätään ei-niin-kaunis? Jos annat painoindeksisi nousta sieltä ihanne 18-20 rajan pinnasta selvästi kun reisiin ja lantiolle kertyy pyöreyttä niin koetko olevasi "ällöttävä" tai jopa epäseksikäs? Koetko, että nyt pitää tehdä jotain jotta kelpaa ja olen hieno nainen?

Itse olen nyt (+30v) tajunnut sen, että kauneus ei lähde vartalon koosta vaan lähinnä muodoista. Tuttavamiehiltä saatujen kommenttien perusteella nainen ei edes ole seksikäs jos on niin laihana ettei muotoja juurikaan ole. joku kuvaili, että jos leveyttä on liian vähän pituuteen nähden niin naisen muotoja ei muodostu. Kuulemma kaarevat tissit eivät ole muotoja vaan ne isommat linjat, lantion kaari, tietty pehmeys reidessä jne.

Samaten sain kommenttia, että häpykarvat eivät ole epänaisellista tai epäseksikästä jos naisesta itsestään huokuu olemus, että on kaunis ja haluttava myös niiden kera. Ja miksi ei tuntuisi kun ne luontaisesti tulevat sinne? Enemmän turnoff on kuulemma nykypäivän (naisten) pakonomainen laittautuminen, mm. jalkovälin kyniminen vauvamalliin. Siis pois naismaisuudesta kohti nuorisolookkia.

Elämmekö turhaan laittautumisen oravan pyörässä ja aidon naiseuden piilottamisessa? Median "huippumalli haussa"-ohjelmien tms takia?

Miksi aikuisen naisen pitäisi näyttää 17 v teiniltä jolla ei ole karvoja hiuksista alaspäin? Vaikka nähtävästi oikeat aikuiset miehet eivät sitä edes halua.

Aloituksestasi paistaa läpi oma epävarmuutesi. Miksi kuuntelet jotain tuttavamiestä ja hänen mielipiteitänsä siitä miltä naisen tulee näyttää? Miksi emme jokainen saisi pättää mikä on meidän ITSEMME mielestä kaunista ja sopivinta meille? Miksi kauneuskäsityksemme tulee perustua sen kummemmin miesten mielipiteisiin, kun naistenlehtien ihannekäsityksiin? Eikö meistä jokainen nainenn saisi itse päättää mikä meidän mielestämme on parasta juuri meille itsellemme. Minä ainakin antaisin kaiken maailman tuttavamiesten mielipiteiden mennä toisesta korvasta sisään ja samalla toisesta ulos.

Vierailija
6/7 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksestasi paistaa läpi oma epävarmuutesi. Miksi kuuntelet jotain tuttavamiestä ja hänen mielipiteitänsä siitä miltä naisen tulee näyttää? Miksi emme jokainen saisi pättää mikä on meidän ITSEMME mielestä kaunista ja sopivinta meille? Miksi kauneuskäsityksemme tulee perustua sen kummemmin miesten mielipiteisiin, kun naistenlehtien ihannekäsityksiin? Eikö meistä jokainen nainenn saisi itse päättää mikä meidän mielestämme on parasta juuri meille itsellemme. Minä ainakin antaisin kaiken maailman tuttavamiesten mielipiteiden mennä toisesta korvasta sisään ja samalla toisesta ulos.

Älä puhu soopaa. Mistä olet saanut käsityksen mikä on "omasta mielestäsi" kaunista? Tuskin omasta mielikuvituksesta vaan ulkoisten vaikuttimien kautta se tulee.

Muiden mielipiteitä voi kuunnella ja miettiä, ei niitä totuutena tarvitse ottaa. Kuten ei mm. median luomaa mielikuvaa kauniista naisesta. (joka tällä hetkellä on eri kuin jonainen toisena aikakautena oli)

Vierailija
7/7 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haittaa, toki ajelen kainalot, bikinirajat ja sääret, mut muuten mulla on pitkät käsikarvat, jotka saa rehottaa.

Hmm..mulle paino on tärkeä juttu, ja kiinteys. En häpeä itseäni jos on 5 kg ylimääräistä, mutta en vain tunne olevani itseni. Haluan olla mahdollisimman sopusuhtainen. Mulle kilot kertyy lanteille ja reisiin, joten jos en pidä huolta painosta tai treenaa yläkroppaan lihaksia, niin kroppa on päärynä.

T. Nainen yli 30v. Bmi20.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä