Onkohan ope aivan kypsä muhun jo...
Olen lähettänyt jo 10 wilmaviestiä syksyn aikana. Ensi viikolla koululla tapaaminen, se saa varmaan kohta jo näppylöitä musta.. :/
Kommentit (9)
Minä olen useammankin äidin/isän kanssa viestitellyt monta kertaa ja teen sen ihan mielelläni.
t. ope minäkin
Ollaan selvitelty läksyongelmia, myöhästelyä ja kaikenlaisia "fiksuja" tempauksia. Ope on itsekin viestitellyt kyllä ensinkin, kertonut kuulumisia ja niin pois päin. Hävettää tavallaan, olen niin "työllistävä". Tai no, lapseni on, mutta kyllähän tuo viestittelykin työllistää. Kiva ope, ja palautteeni on ollut positiivista. Tosin olen myös kertonut olevani toisinaan aivan loppu lapseni kanssa :(
ap
ap
Kuulosta minusta ok:lta, että olette yhteyksissä, jos lapsen kanssa jotain pulmia.
t. ope minäkin
Ei ole. Jos siis lapsesi on ryhmässä se, jolla vauhtia ja tempauksia riittää, niin mikäpä parempaa, että koti myös aktiivinen ja yhdessä noita sitten voidaan setviä ja ratkaisuja hakea. Niitäkin vanhempia on (ja paljon!), joita ei voisi vähempää kiinnostaa, koulu hoitakoon ongelmansa.
Minä ainakin setvin noita ongelmatilanteinta mielelläni niiden vanhempien kanssa, jotka ovat mukana setvimässä, ikäviäkin juttuja. Paljon surullisempaa on se, kun vanhemmat eivät suostu tulemaan esim koululle palaveriin vaikka lapsella olisi asiat kuinka pielessä.
Opettajat ovat iloisia, kun oppilaalla on yhteistyöhaluiset vanhemmat. Ehkä voisit jatkossa odotella opettajan viestejä ja vastata niihin, ellei mitään akuuttia tapahdu :)
rauhotu RAUHOTU! Lapsesi on nyt koulussa, etkä voi kaikkea hallita :).
Suurin osa vanhemmista on lähettänyt tähän mennessä 0-1, ellei lapsi ole sairastunut/menossa hammaslääkäriin tms.