Miksi valitset facebookissa kuka kaverisi saa lukea
päivityksesi ja kuka ei? Ihan kuin koulutyttöjen välistä kieroilua, ollaan olevinaan kaveria mutta nauretaan selän takana.
Kommentit (19)
Piilotetaan seinä jos toinen ei kirjoita omalleen tarpeeksi usein tai ei tunneta jotain niin hyvin, että haluttaisiin tämän näkevän seinää.
Miksi ihmeessä pitää fb-kaverina sellaista, jolta haluaa piilottaa kuitenkin sen kaikkein olennaisimman? Naurettavaa pätemisen tarvetta ja lastentarhameininkiä sanon minä.
Kirjoitan työkavereille eri juttuja kuin sukulaisille. Harrastekavereita ei kiinnosta tippaakaan jutut mun lapsista. Mun sukulaisia ei taas kiinnosta mun treenit.
ne, jotka eivät tee omia päivitykisä tai muutenkaan ole aktiivisia, eivät näe mun päivityksiä.
Poistaa en kehtaa kun heihin kuuluu oma anoppi, miehen sisko, oma veli jne..
ja mulla on kavereina paljon sellaisia ihmisiä,joiden kanssa pidän yhteyttä fb:n kautta joten en heitä kavereista poista,mutta niiden ei tarvii ihan kaikkea tietää,mitä siellä jaan.
Ja en ymmärrä mikä ongelma se nyt sitten on jos ei halua jakaa kaikille kaikkea...
Ne eivät näe joiden en usko edes kiinnostuvan päivityksistäni. Osa on vanhoja koulukavereita, joita en kuitenkaan kehtaa poistaa kavereistani. En myöskään halua, että kaikki työkaverini näkevät päivityksiä, koska osa on kuitenkin aika henkilökohtaisia
Itselläni ei ole oikeutta nähdä joidenkin entisten hyvien kavereiden seiniä, miehelläni on kuitenkin mahdollisuus ne nähdä. Tämä on hiukan outoa ja tuntui aluksi "kiusaamiselta". Enpä kuitenkaan jaksa turhia murehtia ja halutessani saan kuitenkin lukea mieheni tunnuksilla näidenkin kavereiden seiniä. ;)
ne, jotka eivät tee omia päivitykisä tai muutenkaan ole aktiivisia, eivät näe mun päivityksiä.
Se ei varmasti tunnukkaan heistä yhtään niin kurjalta. Ihme meininkiä ja kostonhaluisuutta. Se on kuitenkin vain fb, miksi ihmeessä sielläkin pitää päteä ja leikkiä niin ylivertaista?
Kaikki eivät vaan jaksa/osaa sinne kirjoittaa mutta silti siellä on kiva lukea muiden kirjoituksia ja kuulumisia.
Se ei varmasti tunnukkaan heistä yhtään niin kurjalta. Ihme meininkiä ja kostonhaluisuutta. Se on kuitenkin vain fb, miksi ihmeessä sielläkin pitää päteä ja leikkiä niin ylivertaista?
Kaikki eivät vaan jaksa/osaa sinne kirjoittaa mutta silti siellä on kiva lukea muiden kirjoituksia ja kuulumisia.
ja n.kerran kk teen jonkun turhan päivityksen joka näkyy heillekin :D
ainakin kaikki kaverit saavat lukea tavalliset päivitykset, niissä ei ole mitään erityistä. Valokuvakansiot on vain sukulaisille ja parille lähimmälle kaverille, näiden kavereiden kanssa käytetään myös muilta suljettuja viestejä (mutta tuskin kukaan loukkaantuu, eihän niiden olemassaoloa tiedä muut).
En hyväksyisi kaveriksi ketään, joka ei voi tavallisia päivityksiä lukea, jotenkin naurettavaa.
En hyväksyisi kaveriksi ketään, joka ei voi tavallisia päivityksiä lukea, jotenkin naurettavaa.
rupes vaan vituttaan kuunella, kun ko. ihmiset taivasteli kuinka "toiset" on niin fb-RIIPPUVAISIA että monta kertaa viikossa tulee tilapäiviyksiä. Pitäs kuulemma huolehtia lapsista ja kodista eikä vaan olla netissä kaiken päivää :D
No, nämä ihmiset on nyt siis piilotettu mun 3 x viikossa päivityksistä...
en myöskään livenä jaksa heitä enää. Ihme tekopyhää meininkiä!!Ekaks pyydetään kaveriksi ja mitään ei haluta itsestä kertoa. Voi että, miten ärsyttävää. Mulla ei ole mitään niin salattavaa tai noloa etteikö sitä vois kaikki lukea.
Kun siellä facebookissa on kohteliasta hyväksyä kaveripyynnöt tuttaviltakin, joille ei kuitenkaan ihan kaikkea samaa halua jakaa kuin ystäville. Niinhän se menee oikeassakin elämässäkin.
Kun siellä facebookissa on kohteliasta hyväksyä kaveripyynnöt tuttaviltakin, joille ei kuitenkaan ihan kaikkea samaa halua jakaa kuin ystäville. Niinhän se menee oikeassakin elämässäkin.
jos haluaa kertoa vaan nimensä ja asuinpaikan, jos sitäkään, ei näytä kuvia tms.? Ihan naurettavaa kohteliaisuutta. Kyllä mä pyydän kaveriksi että vois pitää tuttavuutta yllä, enkä vain pällistellä toisen tyhjää profiilikuvaa. Pois sellaset tutut vaan kylmästi.
jos haluaa kertoa vaan nimensä ja asuinpaikan, jos sitäkään, ei näytä kuvia tms.? Ihan naurettavaa kohteliaisuutta. Kyllä mä pyydän kaveriksi että vois pitää tuttavuutta yllä, enkä vain pällistellä toisen tyhjää profiilikuvaa. Pois sellaset tutut vaan kylmästi.
ja raportoi joka kahvilla käynnin. Mä blokkailen noita pois.
esim. mä olen mun kavereista muodostanut ryhmän "limited", joille voi asetuksissa määrätä mitä näkee. Mulla ei näe seinää eikä valokuvia... Lisään tuonne kaikki vanhat koulukaverit yms. joiden kaveruudesta en kehtaa kieltäytyä, mutta en ole missään tekemisissä reaalimaailmassa.
jotka eivat myöskään näytä mulle seinäänsä. Alkuun poistin kavereista, mutten enää.