Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oletteko lukeneet Camilla Läckbergin kirjoja? Mielipiteitä?

Vierailija
05.09.2011 |

löysin juuri tämän kirjailijan ja olen lukemassa esikoisromaaniaan Jääprinsessaa. Ovatko muutkin kirjat hyviä ja mikä on paras?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kävin ostamassa Merenneidon ja aloitan sen seuraavaksi. Vielä muutama sivu lukematta Jääprinsessasta.

ap

Vierailija
2/17 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt niitä noin lue vaan kaikki järjestyksessä!

Jääprinsessan jälkeen Saarnaaja, Kivenhakkaaja, Pahanilmanlintu, Perillinen, Merenneito ja sit ne mitä ei ole vielä käännetty, eli Fyrvaktaren ja Änglamakerskan.

T: tuo joku edellä vastannut, jolla on tuo Änglamakerskan kirjastosta varauksessa kunhan se ensin ilmestyisi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ovat koko ajan parantuneet, joten eniten olen siis tykännyt siitä uusimmasta (en muista nimeä, mutta jokin natsijuttu siinä oli).

Vierailija
4/17 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjat kannattaa lukea ilmestymisjärjestyksessä. Nyt odottelen uutta kirjaa, jonka pitäisi ilmestyä n. viikon kuluttua. Suomeksi ei ole käännetty myöskään toistaiseksi uusinta kirjaa, mutta olen lukenut sen ruotsiksi.

Parasta en osaa nimetä.

Vierailija
5/17 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on viime vuotinen, tänä vuonna (juuri äskettäin) on ilmestynyt Merenneito.

Mietin tässä, minkä ostan seuraavaksi vai ostanko kaikki?

ap

Vierailija
6/17 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ovat koko ajan parantuneet, joten eniten olen siis tykännyt siitä uusimmasta (en muista nimeä, mutta jokin natsijuttu siinä oli).

on ilmestynyt yksi kirja ja tosiaan syyskuussa pitäisi ilmestyä seuraava.

Vierailija
7/17 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ilmestynyt 2011 olekaan uusin?

Vierailija
8/17 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ilmestynyt Fyrvaktaren (tulisikohan olemaan nimeltään Majakanvartija) ja kohta ilmestyy Änglamakerskan (Enkelintekijä ehkä suomeksi)

Vierailija
9/17 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mari Jungstedt jos tykkäät Läckbergista. Samantyylistä, tykkään kaikista!

Vierailija
10/17 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ann Rosman. Hänellä tosin vasta 1 kirja. Ruotsista tulee loistavia dekkaristeja, niin miehiä kuin naisia. Onneksi osaan ruotsia ja kotipaikkakuntani kirjastoon hankitaan paljon ruotsinkielisiä kirjoja, pääsen nauttimaan tuotoksista heti kun ne ilmestyvät :)

Vierailija
11/17 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Camilla Läckbergin kirjoista ja sinuna lukisin ne ilmestymisjärjestyksessä.

Vierailija
12/17 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mari Jungstedt on myös hyvä.

Vierailija
13/17 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä niissä viitataan paljon aiempiin juttuihin ja henkilöhahmojen kehitys on paljon järkevämpi kun seuraa tarinaa oikeassa järjestyksessä.

Vierailija
14/17 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

cammilla Läckbergin kirjoissa on vähän ontuvat henkilöhahmot. Se on niin kuin Ruotsin Leena Lehtolainen: jättimenestys, mutta tekstissä kuitenkin joku häiritsee. On jollain tapaa aika naivia.

Ann Rossmanin kirja oli loistava, suosittelen. Anna Janssonin henkilöhahmot ovat kymmenen kertaa parempia kuin Läckbergin.

Vierailija
15/17 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoissa mulle on ongelmana pysyä kärryillä mitä olen jo lukenut! Kirjojen nimet on jotenkin samanlaisia eikä ollenkaan mun mieleen jääviä ja suomalaisten versioiden kannetkin ihan samanlaisia!

Rosmanilta on ilmeisesti nyt ilmestynyt toinen kirja, Själakistan. Pitää etsiä se käsiini, tykkäsin Majakkamestarin tyttärestä paljon!

Vierailija
16/17 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoppa mihin väliin tämä mantelintuoksua lumimyskyssä sijoittuu?

Vierailija
17/17 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan erillinen kirja, vaikka siinä samoja hahmoja onkin. Ei siis liity Erica Falk & Patrik ? -"sarjaan". Eikös tuo Mantelintuoksua ole sellainen ihan ohut läpyskä?

Odottelen kirjastosta uusinta kirjaa, Änglamakerskania. Miksi aiemmat varaajat eivät voi lukea nopeammin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi