Lue keskustelun säännöt.
Olenko sairausloman tarpeessa?
04.09.2011 |
Minua ahdistaa ja se näkyy käytöksessäni työkavereitani kohtaan. Työt pystyn hoitamaan, mutta työkavereita on vaikea kohdata asiallisesti.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En usko, että sairausloma auttaa tilanteessasi ilman että pääset purkamaan asiaa jotenkin. Kun palaat lomalta on tilanne taas sama, parempi se on käsitellä mikä sen aiheuttaa.