Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suonikohjut ja vaahtoruiskutus, onko joku teistä käynyt??

Vierailija
04.09.2011 |

Kertokaahan kokemuksia!

Saako sinä päivänä tehdä mitään jaloilla siis rehkimistä?

Olen vanhustenhoitaja ja mietin, että saanko nostella samana päivänä ihan normaalisti vai pyydänkö suosiolla sen operaatiopäivän lomaa?

Parin viikon päästä olen menossa suonikohjujen poistoon.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaahan kokemuksia! Saako sinä päivänä tehdä mitään jaloilla siis rehkimistä? Olen vanhustenhoitaja ja mietin, että saanko nostella samana päivänä ihan normaalisti vai pyydänkö suosiolla sen operaatiopäivän lomaa? Parin viikon päästä olen menossa suonikohjujen poistoon.

vaan täyttö. Ja toimenpidepäivä on saikkua.

Vierailija
2/6 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä mietityttää samana päivänä töihin meno.

Olisko ketään jolle nyt lähiaikoina tuolla menetelmällä poistettu suonikohjut?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ajattelin että tän täytyy olla taas provo :)

Vierailija
4/6 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaahtoruiskutushoidon jälkeen ei tarvita sairaslomaa. Itse kävin em. toimenpiteessä viikko sitten ja olen ollut töissä normaalisti, heti toimenpidepäivänäkin olin iltavuoron töissä.

Tietenkin jokaisen kohdalla sairasloman tarve arvioidaan aina erikseen. Itse olen sairaanhoitajana päivystyspolilla ja työ on jalkojen päällä olemista jatkuvasti, mutta liike tuntuu tehneen hyvää vaan.

Olen lenkkeillyt kävellen ahkerasti ja nostanut jalat koholle, kun olen kotona. Kaikki on mennyt tosi hyvin. Jaloissa ei ole ollut lainkaan turvotusta. Kipulääkkeen tarvetta ei itselläni ole ollut, mutta sitä kannattaa varata kotiin, jotta saapi tarvittaessa ottaa.

Onnea toimenpiteeseen ; )

Vierailija
5/6 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kauhea patti polven sisäsyrjällä on kipeä ja muistakin pahkuja tullut. Siinä isossa suonessa.

Vierailija
6/6 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli saanut ko päivän sairaslomaa (perjantai) ja seuraavalla viikolla keskiviikkoon asti tuntui ettei voi tehdä mitään.

Kysyisinkin muuten, että jos toimenpide tehdään klo 12 esim niin saako taannehtivasti sairaslomaksi koko päivän vaikka mikään kai ei estäisi olemasta aamupäivää töissä ensin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi