Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistaa anoppi ja appi..

Vierailija
04.09.2011 |

Ovat eronneet, en siis onneksi molempia tapaa kerralla. Appi on jääräpää, juo liikaa kaljaa mielestäni. Anoppi muuten vaan ärsyttävä.. Molemmat mielestäni huonokäytöksisiä, röyhtäilevät ym. Alkanut ahdistamaan, kun kohta meille syntyy vauva ja varmaan haluavat olla lapsenlapsen kanssa tekemisissä ja hoitoon ym. En ikinä voi kuvitella jättäväni lastamme kummallekaan hoitoon..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue aloituksesi ja mieti kuulostaako hyvin käyttäytyvän ihmisen kirjoittamalta ? Minusta ei.

Vierailija
2/5 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitun iloinen, jos joku tahtoo sun lapses hoidettavaksi. Hyväkäytöksiset ja fiksut isovanhemmat kun painaa vielä täysillä uraputkessa takatukka hulmuten, ei vois vähempää kiinnostaa lapsenlapset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai anoppisi röyhtäilisi lapsesi piloille? Pierevätkö he myös esim. vessassa?

Vierailija
4/5 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin aivan samoin, kun olin raskaana!!

Anopin juominen ja sekoilu oli "ylipääsemätön" ongelma, mutta kummasti asiat saaneet oikeat mittasuhteet kun lapsi syntyi.

Olen uskaltanut jättää lapsen hetkeksi hänelle katsottavaksi, vaikka hoitoon en vieläkään uskalla antaa (saattaa alkaa tissuttelemaan eikä koskaan tiedä mitä siitä seuraa)

Vierailija
5/5 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun tarvii antaa hoitoon lasta niille.Käytte yhdessä kylässä.Osaan jotenkin ajatella mitä tarkoitat,vaikka mun lapsen mummit ja papat ihania.

En mäkään kalja siepoille lastani veisi hoitoon.

Kyllä sä tiedät mikä on parasta ja pidä siitä kiinni.