Sekava bloggaaja
Eräässä lastenvaateblogissa oli vähän aikaa sitten kirjoitusta siitä miten hänen mielestään (bloggaaja-)äidit pukee lapsensa liian isoihin talvihaalareihin ja kuinka heidän lapselleen (pituutta oli joku 92 tai 93 cm?) sopii hyvin erään merkin koon 92 haalari myös ensi talvena. Hänen mielestään paljoa tätä isompaa ei siis missään nimessä pidä lapselle pukea (toki ei halua ketään neuvoa kuten taisi mainita, on vain hänen oma mielipiteensä...). Nyt paria postausta myöhemmin kertoo ostavansa samalta merkiltä koon 104 haalarin ensi talveksi...
Olenko se vain minä vai onko tuo melko sekavaa käyttäytymistä?
Kommentit (14)
Pari vuotta sitten oli vielä jotain uutta eikä muita lastenvaateblogeja paljoa. Ko. bloggaajalla ei riitä rahkeet (tyylitaju) blogin pitämiseen mutta on koukuttunut bloggaamiseen.
Tuo sulkee-avaa-sulkee on mielestäni lukijoiden aliarvioimista.
yhden ihmisen blogia silloin tällöin -kerran kuukaudessa?- käyn lukemassa (työajalla) koska hän on henk koht ystäväni. Ja jos töissä on tylsää. Mutta ei hänenkään juttunsa niin kiinnostavia ole (perhe-elämästä..) että niitä oikeasti jaksaisin lukea ellen häntä tuntisi! Miksi te luette blogeja? Linkittäkää joku tosi mielenkiintoinen niin mä tsekkaan sen mielenkiintoisuuden :)
Mäkin ihmettelin samaa kun on viime aikoina niin teilannut liian suuret haalarit ja hehkuttanut kuinka 92 kokoinen haalari on juuri sopiva. Nyt sitten ostaa 104 kokoisen, vaikka eräälle toiselle blogistille juuri sanoi, että poika hukkuisi siihen. Ota tuostakin selvää.
Niin kannattaa varmaan ottaa seuraavaa tai sitä seuraavaa kokoa, että tulee sitten joskus tarpeeseen käyttöön.
Toisaalta, onko se kovin hyvää mainosta, että kulkee vielä vanhan malliston haalarissa? Ehkä uutta ei saa samassa koossa. Tai valmistaja varmaan haluaa, että haalari on kuten mallikuvissa, ei siis mikään nafti.
Niin kannattaa varmaan ottaa seuraavaa tai sitä seuraavaa kokoa, että tulee sitten joskus tarpeeseen käyttöön.
Toisaalta, onko se kovin hyvää mainosta, että kulkee vielä vanhan malliston haalarissa? Ehkä uutta ei saa samassa koossa. Tai valmistaja varmaan haluaa, että haalari on kuten mallikuvissa, ei siis mikään nafti.
Tätä mäkin mietin, että saa taas Mololta haalarin. Kannattaa silloin ottaa kokoa isompi jos vaikka vuoden päästä ei saakaan ilmaista haalaria niin on sopiva kaapissa jo valmiina...
Mä ajattelen että ihmisen pitää pysyä omien mielipiteidensä takana tai jättää ne kertomatta julkisesti jos ei pysty mielipiteitään itsekään kannattamaan.
Toinen kummallisuus ja draaman huipentuma on se, että blogeja suljetaan ja avataan uudelleen jatkuvasti. Ensin dramaattiset lopulliset jäähyväiset, johon 50 viestiä, missä toivotaan, että bloggaaja jatkaa. Sitten viimeistään kuukauden päästä blogi yllätys yllätys aukeaa taas.
Taitaa olla olla aika koukuttavaa touhua, kun tuolla tavalla pitää sanojaan syödä jatkuvasti :)
Aika pahoja on nekin jotka muuttelee vähän väliä blogin nimeä tai avaa kokonaan uuden blogin. Siis miksi ihmeessä näin toimitaan?
En kyllä ymmärrä minäkään sitä että dramaattisesti lopetetaan ja kohta taas palataan. Jäis sitten ennemmin vaikka tauolle jos ei ole ihan varma haluaako jatkaa vai ei! :)
Olisi kiva tietää mistä blogeista kyse. Ainakaan ne joita itse luen, eivät ole vaihdelleet nimeä tms.
Mä ajattelen että ihmisen pitää pysyä omien mielipiteidensä takana tai jättää ne kertomatta julkisesti jos ei pysty mielipiteitään itsekään kannattamaan.
Toinen kummallisuus ja draaman huipentuma on se, että blogeja suljetaan ja avataan uudelleen jatkuvasti. Ensin dramaattiset lopulliset jäähyväiset, johon 50 viestiä, missä toivotaan, että bloggaaja jatkaa. Sitten viimeistään kuukauden päästä blogi yllätys yllätys aukeaa taas.
Taitaa olla olla aika koukuttavaa touhua, kun tuolla tavalla pitää sanojaan syödä jatkuvasti :)
Aika pahoja on nekin jotka muuttelee vähän väliä blogin nimeä tai avaa kokonaan uuden blogin. Siis miksi ihmeessä näin toimitaan?
En kyllä ymmärrä minäkään sitä että dramaattisesti lopetetaan ja kohta taas palataan. Jäis sitten ennemmin vaikka tauolle jos ei ole ihan varma haluaako jatkaa vai ei! :)
Eräässä lastenvaateblogissa oli vähän aikaa sitten kirjoitusta siitä miten hänen mielestään (bloggaaja-)äidit pukee lapsensa liian isoihin talvihaalareihin ja kuinka heidän lapselleen (pituutta oli joku 92 tai 93 cm?) sopii hyvin erään merkin koon 92 haalari myös ensi talvena. Hänen mielestään paljoa tätä isompaa ei siis missään nimessä pidä lapselle pukea (toki ei halua ketään neuvoa kuten taisi mainita, on vain hänen oma mielipiteensä...). Nyt paria postausta myöhemmin kertoo ostavansa samalta merkiltä koon 104 haalarin ensi talveksi...
Olenko se vain minä vai onko tuo melko sekavaa käyttäytymistä?
mäkään en ihan pysynyt kärryillä miten se koko hyppäsi 92:sta 104:ään mutta väliäkö sillä?
mäkään en ihan pysynyt kärryillä miten se koko hyppäsi 92:sta 104:ään mutta väliäkö sillä?
Eipä sillä olekaan mitään väliä, mutta kai sitä saa ihmetellä! :)
Eipä sillä olekaan mitään väliä, mutta kai sitä saa ihmetellä! :)
samasta bloggaajasta mutta jonninverran olen selaillut ihan mielenkiinnosta noiden tyttölasten äitien ylläpitämiä vaateblogeja ja kauhistellut miten mallaavat lapsiaan liian isoihin haalareihin ja talvivaatteisiin kesähelteillä. Mutta huvinsa kullakin, ideanako lienee se että jotta on kasvunvaraa joskos iida-liina vaikka kasvaa humahtaa parin kuukauden aikana 10 cm pituutta?