Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä miehestä?

Vierailija
03.09.2011 |

Mies on usein veljensä kanssa ulkona, konserteissa ja muissakin tapahtumissa ja siellä on aina mukana myös veljen avovaimo. Minua hän ei kutsu ikinä mukaan. Me olemme olleet yhdessä kolme vuotta, asumme nyt yhdessä.

Mies myös pitää "omia tavaroitaan" omassa vaatekaapissa..esimerkiksi urheiluun tarkoitettu juomapullo on aina hänen vaatekaapissa...sateenvarjoa. Minulle tulee olo, ettei hän halua jakaa omaa elämäänsä kanssani.

Mies valehtelee usein entisestä vaimostaan. Kertoo esimerkiksi ettei heillä ollut ikinä viherkasveja ja sitten näyttää valokuvia minulle, missä näkyy aikamoinen viidakko. Ja että heillä ei muka ollut ikinä mitään kivaa, ja sitten jotain kautta saa kuulla ihan toisenlaisia tarinoita. Hän myös pimittää multa tietoja milloin on nähnyt/soitellut exänsä kanssa. En ymmärrä miksi hänen pitää niin tehdä. Jotain salattavaa kenties?

Mies ei osallistu kummemmin kotitöihin, paitsi silloin kun hänen omat lapsensa ovat meillä. Silloin hänestä kuoriutuu koti-isä joka puunaa ja pyykkää. Muut ajat hän vain makaa, urheilee ja surffaa tietokoneellaan.Ja on musta hyvin hyvin mustasukkainen. En saisi pitää yhtään miestä ystävänä.

Olen hieman hämmentynyt välillä hänen käytöksestään. En oikein tiedä, onko hän tässä elämässä kanssani, vai elääkö hän vain omaa elämäänsä saman katon alla.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko hänellä edellisen pitkän suhteen jälkeen joku ennen sua vai oletko sä ns. laastarisuhde? Mä ymmärrän sen, että on joillakin on jonkn verran menoja kavereiden kanssa, mutta se on mun mielestä outoa, jos muiden vaimot tulevat mukaan, mutta yhtä ei kutsuttaisi. Sinuna mä "tunkisin" tästä lähtien mukaan joka kerta, kun joku muukin nainen on paikalla. Jos se ei käy, niin sitten sun pitää keskustella perin pohjin miehesi kanssa.

Vierailija
2/4 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttää sinua hyväkseen eikä rakasta lainkaan, tykkää varmaan ja panee kun panettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttää sinua hyväkseen eikä rakasta lainkaan, tykkää varmaan ja panee kun panettaa.

Joka päivä melkein sanoo että rakastaa, on hyvinkin hellä ja näyttää tunteensa. Mutta jokin puuttuu....yhteenkuuluvuus.

Ap

Vierailija
4/4 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sinun kanssasi vain, jotta kestäisi helpommin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän