Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita kenellä ei pelkkä yhdyntä tuo orgasmia?

Vierailija
03.09.2011 |

Miten hoidatte homman vai saatteko ollenkaan?

Me ollaan oltu miehen kanssa yhdessä yli 15 vuotta ja alkuun mua suorastaan sattui yhdyntä. Raskaus toi sen verran apua että enää ei tarvi itku kurkussa yrittää pitää miestä tarpeeksi kaukana mutta eipä tuo tunto alapäässä tunnu vieläkään sellaiselta että olisi mitään mahdollisuuksia orgasmia saada ilman jotain lisäkosketusta klitorikseen.

Jonkun verran ollaan opittu asentoja jotka tuntuu mullekin edes joltain (oikeastaan vain yksi joka selvästi lisää kiihotusta, siinäkin tietysti ne sormet tarvitaan mukaan). Ja mielikuvitusta ollaan kyllä käytetty kokeiluissa että ei ole siitä kiinni. Ei ole myöskään kiinni miehen kalun koosta, se on kuitenkin melkein liiankin pitkä (tuntuu ikävältä jos ihan pohjaan asti työntää) ja tarpeeksi paksukin.

Välillä vaan mietin että olenko ihan vajavainen nainen kun ei yhdyntä kiihota tarpeeksi tai jotain? Vaikka teoriassa tiedänkin ettei kaikki naiset saa yhdynnästä orgasmia koskaan.

Onneksi mies kuitenkin rakastaa mua tällaisenakin ja oikeastaan tuntuu jopa nauttivan kun saa kokeilla kaikkia erilaisia keinoja kiihottaa mua ja katsoa kun nautin :) Kuitenkin itse toivoisin että voisin suoda itselleni ja miehellekin sen "ilon" että voisin laueta ihan vain panemisesta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa kun nuolee tai hieroo klitorista mutta se ei tykkää yhtään jos panon aikana hieroo klitorista, miksi näin on? Olen kyllä kysynyt että miksi ei saa hieroa samalla kun nussii mutta ei se ole sanonut mitään.

Vierailija
2/7 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketju aiheesta. Et ole ainoa, kuulut siihen enemmistöön, joka tarvitsee lisäksi muutakin stimulaatiota. Ja se on ihan ok. Tärkeintä että itsestä tuntuu hyvältä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti olen tavattoman eroottinen ja nautin seksistä suunnattomasti.

Tyydyttämällä itse, sormin tai apuvälineillä saan. Toisinaan teen sitä mieheni kanssa, toisinaan itsekseni.

Ei ole ongelma minulla eikä varsinkaan miehelle.

Vierailija
4/7 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa kun nuolee tai hieroo klitorista mutta se ei tykkää yhtään jos panon aikana hieroo klitorista, miksi näin on? Olen kyllä kysynyt että miksi ei saa hieroa samalla kun nussii mutta ei se ole sanonut mitään.

Vierailija
5/7 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti olen tavattoman eroottinen ja nautin seksistä suunnattomasti. Tyydyttämällä itse, sormin tai apuvälineillä saan. Toisinaan teen sitä mieheni kanssa, toisinaan itsekseni. Ei ole ongelma minulla eikä varsinkaan miehelle.

Vierailija
6/7 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukaan 70% naisista ei saa orgasmia pelkästään yhdynnässä joten kuulut siihen enemmistöön. En saa minäkään, mutta helposti sormin, suuseksissä tai hieromasauvalla. Itse veikkaan että kyse on naisen anatomian vaihtelusta- luultavasti niillä jotka saavat orgasmin helposti yhdynnässä klitoris sijaitsee lähempänä emättimen aukkoa (joten se saa koko ajan stimulaatiota) kuin niilla jotka eivät saa.

Vierailija
7/7 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske miestäsi kääntämään sinut sellaiseen asentoon, että kyrpä hankaa pillun etuseinämää (ylhäällä) ja sen g-pistettä. Tuohon yletty parhaiten ns. lusikka-asennossa tai mies nostaa naisen lantiota lähetyssaarnaajaa muistuttavassa asennossa. Kyllä tulee molemmilla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi