Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla ei ole mitään miesihannetta.

Vierailija
03.09.2011 |

Vrt. tuo kysymys voiko ihastua toisenlaiseen tyyppiin kuin oma miesihanne on.

Pitäiskö olla? Onko kaikilla? Minkälainen se on?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä noi ihanteet on perua jostain teiniajoilta, kun ei uskaltanut olla ihastunut "normien ulkopuolelta" tuleviin tyypeihin, ettei kaverit olis nauranu.

Vierailija
2/6 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itsekään ajatellut, että mulla olisi jotain kiveen kirjoitettua miesihannetta, mutta käytännössä olen vain huomannut ihastuvani aina samantyyppisiin ihmisiin. Jotain outoahan siinä ihmismielessä on muutenkin, esimerkiksi jos puolisona on ollut ennen alkoholisti, niin usein valitsee taas seuraavaksi kumppanikseen alkoholistin tai jonkun muun riippuvaisen. En siis tarkoita tällä miesihanteella mitään esimerkiksi lihava, laiha, pieni, suuri juttua vaan enemmänkin sitä, että minkätyyppiseen ihmiseen yleensä itse kiinnittää huomioa ja minkälaiseen kokee vetovoimaa. Eikö teidän ihastuksissa ole mitään yhteistä tekijää niillä miehillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluks tuli mieleen, että olen kyllä usein ihastunut kaljupäisiin, mutta sitten muistin pari todella vahvahiuksista...

Vaaleita ja tummia myös on tasaisesti ja erityisesti muistan yhden ihanan punapartaisen.

Ja sit taas pitkät on toki komeita, mutta jopa itseäni lyhyempiin olen ihastunut.

Jne, terv. tämän ketjun ap.

Vierailija
4/6 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko jotain yhdistävää tekijää ollut kuitenkin noilla miehillä henkisellä puolella?

Mua ehkä järkyttää kaikista eniten se, että tää ajatukseni varastava mies on niin dominoiva ja kovaääninen eli tällä tapaa niin erilainen kuin nämä rauhalliset miehet, joihin yleensä kiinnitän huomioa.

Mulla ihan selvä punainen lanka miehissä on kyllä aina ollut älykkyys. Koskaan en ole ollut tyhmään mieheen ihastunut, en edes nuorena.

Vierailija
5/6 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdistin tuon sanan "miesihanne" nimenomaan ulkoisiin juttuihin. Ehkä siksi sitten tuntuikin, ettei sellaista ole. Myöskään aivoihini ei mahtunut mahdollisuus ihastua muihin kuin älykkäisiin miehiin, mitä se sitten tarkoittaakin. Tyhmyys itsestäänselvästi poistaa ihastumisen mahdollisuuden, mutta en myöskään usko siihen, että tyhmyys-matala koulutus ja viisaus-korkeakoulutus kulkisivat aina käsi kädessä.

Vierailija
6/6 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoksi olen joutunut parisuhteeseen vaikka minkälaisten miesten kanssa ja voinut pahoin. Silloin kun mies on vastannut omaa ihannettani, parisuhde on toiminut. Onneksi nykyisessä suhteessa on näin :)

Ps. ja en puhu ulkoisista asioista