Mikä on hyvänä pidetty taito, jota sun on vaikea opettaa lapsillesi omista rajoitteistasi johtuen?
Kommentit (9)
en ole kovin hyvä laulaja enkä siitä syystä osaa paljoa lauluja. Repertuaarini on aika pieni. Minusta olisi kiva jos voisi opettaa ison kasan lauluja.
Mutta minun on erittäin vaikea opettaa lastani ottamaan leikeissä kaikki huomioon, ettei kaveria vaihdeta, ettei yhtä saa jättää yksin yms.
Yritän silti kovasti olla hyvä äiti ja opettaa myös näitä...
Kyllä mä olen ennakkoluuloinen muslimeja ja manneja kohtaan vaikka yritän olevinaan suvaita ja ymmärtää.
Omista tavaroista huolehtiminen ja niiden omille paikoille laittaminen. Helpottaisi elämää kun ei tarvitsisi etsiä.
Alkoholin kohtuukäyttö. Tulee lipiteltyä aikas paljon.
Pyrkimys aina sulautua joukkoon, olla samanlainen kuin muut.
Toisaalta, onneksi emme asu Suomessa ja kaikki kukat saavat kukkia. Kyllä sen pari viikkoa kesässä osaa olla suu supussa sekä lapset että äiti. Isä ei kyl osaa...
Mulla on lyhyt pinna, valitettavasti. Olen myös erittäin nopea toimissani ja on vaikea kestää lasten "hidastelua", tulee joskus ärähdeltyä. Mutta osaan kyllä pyytää anteeksi.
voi lapsiparkoja, koko päivä menee tavaroitten etsimisessä ja heidän huoneensa näyttää siltä kuin pommi olisi räjähtänyt. En vaan osaa! Ei ole edes laiskuutta, vaan sairaalloista huolimattomuutta.
Tai ehkä pikemminkin urheilullisuus. Olen hoikka ja syön terveellisesti, mutta kun ei vaan tuo liikunta (ainakaan ryhmäliikunta tai urheilu) nappaa yhtään. Toki kannustan, jos lapsi alkaa osoittaa taipumusta urheiluun.
Olen multiallergikko, joten en voinut omalla esimerkillä näyttää kaikkien ruokien syömistä.