Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan aavistella miksi mikko koivu ja emilia leppilampi erosivat

Vierailija
25.08.2011 |

Huomasin jo heti, etteivät ole toisilleen luodut! Emilia aikamoinen tyrkky ja tahtoo julkisuustta. Mutta ajattelin että mikko näke vain emilian enkelin ulkokuoren eikä huomaa että tarvitaan myös sisäistä kauneutta! Lähetin mikolle fb:s viestin ja kerroin huomioni tästä emilian "susi lampaan vaatteissa"-olemuksesta jota mikko ei itse huomannut. Ehkä hän jäi pohtimaan viestiäni ja huomasi lopulta saman itsekin hyvä päätös mikolta :)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisitko kertoa mistä kohtaa Emilia Leppilampi on tyrkky? Vrt. Martina Aitolehti tai se Saana "Jussin vaimo"...

Vierailija
2/17 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin jo heti, etteivät ole toisilleen luodut! Emilia aikamoinen tyrkky ja tahtoo julkisuustta. Mutta ajattelin että mikko näke vain emilian enkelin ulkokuoren eikä huomaa että tarvitaan myös sisäistä kauneutta! Lähetin mikolle fb:s viestin ja kerroin huomioni tästä emilian "susi lampaan vaatteissa"-olemuksesta jota mikko ei itse huomannut. Ehkä hän jäi pohtimaan viestiäni ja huomasi lopulta saman itsekin hyvä päätös mikolta :)

ei mitenkään uskottava provo mutta hauska :D hihi oliski joku noin sekopää :DDDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mielestäsi vika on - luonnollisesti - NAISESSA!

Niin AV-mäistä. Mies voi olla millainen tahansa ja tehdä mitä tahansa, AV-läisen mielestä VIKA on aina poikkeuksetta naisessa.

Vierailija
4/17 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisitko kertoa mistä kohtaa Emilia Leppilampi on tyrkky? Vrt. Martina Aitolehti tai se Saana "Jussin vaimo"...

Hän tunkee itseään näytteliäksi vaikka lahjoja ei ole, tahtoo vain huomiota ja olla esillä vaikka oma ammatti jo on olemassa. Hän etsii julkkis miehiä jotta olisi enemmän esillä ja saisi olla julkkis vaimo. Kyllä tämän näkee jos pitää tuntonystyrät herkkinä ja on tarkkaavainen! Myös marttina ja saana on?at tyrkkyjä, mutta en pidä heidän miehistään siksi en varoita heitä, kuten varoitin mikkoa

ap

Vierailija
5/17 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän olisi aika alkaa huolehtia omista asioista? Niissä näyttäisi olevan ihan tarpeeksi parantamisen varaa..?

Emilia on mielestäni kaunis ja menestynyt, toki se herättää kateutta useimmissa naisissa. Ymmärrettävää.

Vierailija
6/17 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tunkee itseään näytteliäksi vaikka lahjoja ei ole, tahtoo vain huomiota ja olla esillä vaikka oma ammatti jo on olemassa. Hän etsii julkkis miehiä jotta olisi enemmän esillä ja saisi olla julkkis vaimo. Kyllä tämän näkee jos pitää tuntonystyrät herkkinä ja on tarkkaavainen! Myös marttina ja saana on?at tyrkkyjä, mutta en pidä heidän miehistään siksi en varoita heitä, kuten varoitin mikkoa ap

Sait mukaan mukavasti tyypillisiä av-ällötyksiä, kuten tekijänimen j:ttömyyden, yhdys sana virheet ja rusinana pullassa Martinan nimen väärin. Provokin on aika herkullinen, vaikka epäuskottava.

Vierailija
7/17 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain blondista jääkiekkoilijasta? Kuinka paljon todella tunnet Mikko Koivua, hänen ajatuksiaan, luonnettaan jne.? Todennäköisesti et muuta kuin median kautta, mikä on naurettavaa suhteessa siihen, mitä kirjoitat. Olet siis jalosti "pelastamassa" ihailemaasi julkkista "pahalta"?

Voi luoja.

Vierailija
8/17 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo oon huomannu ettei kaikki pidä emiliaa tyrkkynä tms koska hällä on myös ura (mikä on tietysti hyvä asia mutta silti näen hänen tyrkkyytensä). Tätä juuri pelkäsinkin, aattelin että jos mikkokaan ei tätä seikkaa huomaa! Mutta nyt hänkin on oymmärtänyt asian todellisen laidan :)

ap

Kuka jätti ja mistä syystä? Kenties Emilia dumppasi jääkiekkoilijan? Vai eikö vastaava skenaario tunnu mahdolliselta? Ja mitä helvettiä se sinulle kuuluu, mitä joku Koivun poika ajattelee, tekee jne?

Vierailija
9/17 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tunne mikko koivua henkilökohtaisesti siis, mutta hän on mielestäni erittäin mukavan oloinen ja sivistynyt, sympaattine, kohtelias, miellyttävä mies. Olen syntynyt samassa kaupungissa kuin mikko Mielestäni emilia ei ollut hälle sopiva, tahtoi julkisuutta toisen siivellä ja se oli mielestäni väärin mikkoa kohtaan joka halusi elää rauhassa. Olen aika varma että mikko erosi emiliasta. kirjoitin viestini hälle muutama viikko sitten. Miksi teitä suututtaa jos joku on halunnut auttaa vaikkakin tuntematonta? autan monesti myös naapureita tai muita kun tarve on eilenkin esim.

ap

Vierailija
10/17 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulemma laittanut sille viestiä ja varoitellut Emiliasta. Nauroi kippurassa tälle hörhölle. Se taisitkin olla sinä :))

Vierailija
11/17 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun sanoit olevasi syntynyt samassa kaupungissa? Selittää hyvin paljon käytöstäsi :P

Vierailija
12/17 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti tosissaan? Teksti vaikuttaa provolta mutta toisaalta erilailla kirjoitettu kuin tyypilliset provot tällä palstalla. Selvittää "kiihkottomasti" mitä on kirjoittanut Mikko Koivulle...

Jos siis on oikeasti tehny tuon niin melkoinen putkirikko käyny yläkerran asunnossa ap:lla. Huh!

Vierailija
13/17 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulemma laittanut sille viestiä ja varoitellut Emiliasta. Nauroi kippurassa tälle hörhölle. Se taisitkin olla sinä :))

No tuskinpa tarkoitti minua. kirjoitin viestini tosi asiallisiksi, analyyttisiksi, en sekopääviesteiksi. Enkä muutenkaan usko että mikko naureskelisi toisille kun yrittävät auttaa havaitsemaan seikkoja, hän on herrasmies. tuskin olet edes oikeasti hänen ystävänsä nyt puhutaan koivun mikosta ei mistään talonmies mikosta

ap

Vierailija
14/17 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei...

Vierailija
15/17 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa nyt ihmisten seukata ja erotakin tarvittaessa rauhassa. Naurettavaa.

Vierailija
16/17 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskinpa tarkoitti minua. kirjoitin viestini tosi asiallisiksi, analyyttisiksi, en sekopääviesteiksi. Enkä muutenkaan usko että mikko naureskelisi toisille kun yrittävät auttaa havaitsemaan seikkoja, hän on herrasmies. tuskin olet edes oikeasti hänen ystävänsä nyt puhutaan koivun mikosta ei mistään talonmies mikosta

ap

Kirjoitit juuri, että Mikko on "herrasmies" jne. Mistä ihmeestä sinä sen tiedät??? Iltapäivälehtiä lukemalla? En väitä, etteikö voisi olla herrasmies, mutta en miestä tuntematta menisi asiasta takuuseen ja varsinkaan viestittelemään minulle kuulumattomista asioista!

Minulla on hänestä vahva intuitio olen paljon seuraillut hänen menoja, olen myös syntynyt samassa kaupungissa ja nähnyt hänet muunmuassa jokilaivoilla ja mm stokmannilla tovereidensa kanssa. Minulla on tietynlainen kyky tunnustella ihmisten olemuksista heidän sisinpänsä kaikki tähän eivät pysty. En halua kutsua itseäni miksikään näkijäksi tms minulla on vain tämä taipumus josta on muillekkin hyötyä, siksi autoin myös mikkoa näkemään asioiden todellisn laidan. itse haluaisin että autettaisiin autan siis myös itse :)

Vierailija
17/17 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun aloittaja lienee sekopää, mutta Emilian huomiohuoraus ei ole voinut jäädä huomaamatta keneltäkään, joka on sattunut tämän pariskunnan kanssa samaan paikkaan kesän aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi