Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kuinka usein olet mekko päällä?

Vierailija
31.08.2011 |

ja kuinka monta mekkoa sinulla on?

mul on 30 mekkoa, käytän sellaista noin 3 päivää per viikko

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että kuukauden 30 päivästä olen ehkä 29 mekossa.

Vierailija
2/12 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollu viimeks mekko päällä. Inhoon liehuhelmoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiivikäytössä on kaksi talvikauden ja kaksi kesäkauden työmekkoa. Kotikäyttöön lisäksi yksi mekko kumpaankin kauteen. Juhlamekkoja ja muita harvemmin käytettyjä taitaa kertyä kymmenkunta.

Juuri nyt käytän mekkoa noin 2 päivänä viikossa, mutta voi mennä kuukausiakin, että käytän vain hameita. Talvipakkasilla ja sateella kuljen housuasussa.

Vierailija
4/12 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

80- luvulla, lapsena kokeilin isosiskon haitarihameita, mut siihen se sitten jäi.. Niin ja laittoi äiti mulle muutamia kertoja siskon pikkuhousut tai sukat jalkaan, kun omani sattuivat olemaan pesussa ; )

M29.

Vierailija
5/12 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hameita löytyy varmaan sellaiset 20. Töissä varsinkin pidän mielelläni hametta. Mekkoja en oikein tunne omakseni.

Vierailija
6/12 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta paljon niitä on ja hameita myös. Käytän pääasiassa niitä. Töissä on päiviä, että pitää laittaa housut. Olen somistaja ja joudun myymälässä kiipeilemään korkeilla tikkailla, eikä asiakkaille oikein sovi vilautella :)

Vierailija
7/12 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäisin käytän lähes päivittäin, muulloin ehkä noin kerran viikossa.

Mekkoja harvemmin kuin hameita.

Vierailija
8/12 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän usein joko mekkoa tai hame + paita yhdistelmää. Ja korkkarit jalassa aina kun mahdollista.

Vierailija
9/12 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten hame ja paita. Housuja pidän ulkoillessa lapsen kanssa sekä urheillessa ja töissä (terveyskeskuksen työvaatteet). Mulla on noin 4 arkimekkoa ja juhlamekkoja noin 6 kappaletta.

t. äiti vm. 86 :)

Vierailija
10/12 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun olen palannut hoitovapaalta töihin niin on pakko käyttää housuja töissä käytännön syistä. Mekkoja mulla on aika monta, en nyt yhtäkkiä muista tarkkaa määrää.

Vierailija
11/12 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuutisen mekkoa taitaa olla, päällä parina päivänä viikossa suunnilleen. Loppuina sitten hame, housut ei oikein käy jalassa kuin liikuntaa harrastaessa ja mökillä tai muissa vastaavissa tilanteissa.

Vierailija
12/12 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häissäni 10 vuotta sitten mulla oli hääpuku, silloin olin mekossa. muuten en koskaan. enkä hamettakaan päälleni pane, ei vain ole mun juttu.

Olen 37-v kahden tytön äiti. tytöt kyllä pukevat mielellään mekot ylleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä