Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muilla IHAN vetämätön päivä tänään??

Vierailija
31.08.2011 |

Onko tätä liikkeellä?

Ollaan oltu taaperon kanssa tosi väsyneitä koko päivän, lapsi vaan itki ulkona ja halusi sisälle. Sisälläkään ei tekisi yhtään mitään, muuta kuin luettaisi kirjoja ja katsoisi telkkaria.

Sama fiilis mullakin :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan huvita. En tiedä mikä iski.

Vierailija
2/5 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää tökkyrässä eilisiltaisesta migreenistä joten reisille on tämä päivä menny :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen koko päivän ollut vuoteessa ja selannut nettisivuja. tosin olen vuodelevossa osastolla, samoin on mennyt jo kuukausi..

Vierailija
4/5 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu lasten kanssa sisällä koko päivä, paitsi pienempi nukkui parvekkeella päiväunet. Lapset on piirtäneet ja leikkineet duploilla, mä olen lojunut välillä sohvalla ja välillä lattialla.

Vierailija
5/5 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuupi kyllä siitä, että univelkaa löytyy..

Heräsin eilisaamuna klo 6.45, hirveeseen vesisateesen (vettä tuli oikeasti kuin paloauto olisi ruiskuttanut letkusta ikkunaan) ja en sitten saanut pariin tuntiin unta (herään normaalisti klo 9.00).

Illalla sitten kävin nukkumaan jo kahdeltatoista, joka oli virhe.. Heräsin ekan kerran 3.45 ja pyörin pirteänä valveilla pari tuntia ja nukahdin uudestaan ja heräsin ysiltä.

Mulla menee rytmi aina ihan vituralleen, jos käyn nukkumaan "liian aikaisin" (esim. jos nukahdan puolilta öin, herään sitten jo 4-5 aikaan pirteänä..).