Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä verran teidän 8-10v lapset on arkisin yksin/keskenään?

Vierailija
31.08.2011 |

Miten menee?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltapäivisin 2-4 tuntia. Hyvin menee edelleen.

Vierailija
2/8 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen aikaa kun haen pikkusiskon pk:sta, jollei poika lähde mukaan. (olen siis itse päivät kotona)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

moneltako koulu loppuu. Mä olen kotona yleensä 16.30, jos lapsi/lapset pääsee kahdeltatoista, on kotona vähän ennen yhtä, niin silloin sen 3,5h.

Eipä nuo usein viitsi illalla lähteä edes kauppaan/asioille mun kanssa vaan jäävät mieluummin kotiin omien puuhien tai kavereiden kanssa. Niin ja meidän lapset on 8-, 9-, ja 10- vuotiaat, joten kyllä siellä kotona aina joku seurana on.

Ihan hyvin tuntuu menevän, välillä kinaavat keskenään.

Vierailija
4/8 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on työhuone kotona.

Mutta siis ovat kyllä pärjäilleet yksinään ja yhdessä siitä asti, kun olivat 6 ja 8. Esimerkiksi eläinlääkäriin en ole heitä enää raahannut ja jos toinen menee harrastamaan, toinen jääkin kotiin. Jne.

Vierailija
5/8 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäävät olla rauhassa...

Vierailija
6/8 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen paljon etätöitä

Vierailija
7/8 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla pari ja iltapäivällä pari. Kakkosluokkalainen ei halunnut enää ip-kerhoon ja kolmosluokkalaiselle siellä ei olisi ollut enää tilaakaan.

Vierailija
8/8 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies on vuorotteluvapaalla, mutta ei montaa tuntia muutenkaan, kun mies tekee normisti työtä kello 6-14 tai 14-22 tai 22-06. Minä rantaudun kotiin kello 15.30-16. Ovat siis keskenään iltapäivisin vaihtelevasti kello 13-16, miten nyt koulusta pääsevät ja miehen työvuoro osuu.

Tuntuvat jopa välillä nauttivan yksinolosta, pari kertaa on nuorempi 8v. tokaissut tulijalle, että "Täällä oli niin rauhallista, ennenkuin sä tulit kotiin mölyämään!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi