Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä verran teidän 8-10v lapset on arkisin yksin/keskenään?

Vierailija
31.08.2011 |

Miten menee?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltapäivisin 2-4 tuntia. Hyvin menee edelleen.

Vierailija
2/8 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen aikaa kun haen pikkusiskon pk:sta, jollei poika lähde mukaan. (olen siis itse päivät kotona)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

moneltako koulu loppuu. Mä olen kotona yleensä 16.30, jos lapsi/lapset pääsee kahdeltatoista, on kotona vähän ennen yhtä, niin silloin sen 3,5h.

Eipä nuo usein viitsi illalla lähteä edes kauppaan/asioille mun kanssa vaan jäävät mieluummin kotiin omien puuhien tai kavereiden kanssa. Niin ja meidän lapset on 8-, 9-, ja 10- vuotiaat, joten kyllä siellä kotona aina joku seurana on.

Ihan hyvin tuntuu menevän, välillä kinaavat keskenään.

Vierailija
4/8 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on työhuone kotona.

Mutta siis ovat kyllä pärjäilleet yksinään ja yhdessä siitä asti, kun olivat 6 ja 8. Esimerkiksi eläinlääkäriin en ole heitä enää raahannut ja jos toinen menee harrastamaan, toinen jääkin kotiin. Jne.

Vierailija
5/8 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäävät olla rauhassa...

Vierailija
6/8 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen paljon etätöitä

Vierailija
7/8 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla pari ja iltapäivällä pari. Kakkosluokkalainen ei halunnut enää ip-kerhoon ja kolmosluokkalaiselle siellä ei olisi ollut enää tilaakaan.

Vierailija
8/8 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies on vuorotteluvapaalla, mutta ei montaa tuntia muutenkaan, kun mies tekee normisti työtä kello 6-14 tai 14-22 tai 22-06. Minä rantaudun kotiin kello 15.30-16. Ovat siis keskenään iltapäivisin vaihtelevasti kello 13-16, miten nyt koulusta pääsevät ja miehen työvuoro osuu.

Tuntuvat jopa välillä nauttivan yksinolosta, pari kertaa on nuorempi 8v. tokaissut tulijalle, että "Täällä oli niin rauhallista, ennenkuin sä tulit kotiin mölyämään!"