Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on kallein omaisuutesi?

Vierailija
30.08.2011 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset eivät ole omaisuutta, joten niitä ei voi mainita tässä.

Vierailija
2/18 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan olla aika materialisti kun olin jo vastaamassa että auto. Jos asuntoa ei oteta lukuun. Jos autoakaan ei oteta, niin sitten ehkä kultainen rannekoruni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan mun 45 euroa maksanut paita =D

Vierailija
4/18 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kalleinta omaisuutta on oma aika, muistot, unet. Valokuvat.

Vierailija
5/18 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on, mut ne ei ole omaisuutta.

Rahassa mitattuna asunto

Tavaramittarilla varmaan mun sormukset

Vierailija
6/18 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

perhettä mainitse niin varmaan heidän jälkeen kallein aarre on VW Beetle 1974 orange.

Vierailija
7/18 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan olla aika materialisti kun olin jo vastaamassa että auto. Jos asuntoa ei oteta lukuun. Jos autoakaan ei oteta, niin sitten ehkä kultainen rannekoruni.

tää voi olla niin urpo kysymys, että tähän pitäis lässyttää jotain kullannuppusista, ja odotin lisäohjetta viestin avattuani. No ei ollu.

Mut mäkin sanon ekaks että talo, ja jos se ei käy niin auto, ja jos sekään ei käy kun on niin ilmeinen, mun pitää miettiä kovasti... Ehkä keittiön pöytä :-D Pidän sitä omanani.

Vierailija
8/18 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuolleen mummoni kaulakoru

Vierailija
9/18 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihmissuhteiden lisäksi se on varmaan tämä taloni.

Vierailija
10/18 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Materiasta kallein taitaa olla läppäri.

Vierailija
11/18 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi perhettäni rahassa mitata, joten arvokkain taitaa olla auto. Sen jälkeen ehkä tv ja läppäri. Kaikki ikävä kyllä menettävät arvoaan aika tahtia :)

Vierailija
12/18 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyn materiassa. Kalleinta omaisuutta talon, maaomaisuuden ja autojen lisäksi ovat varmasti erilaiset suvun perintöastiat ja tavarat. Arabian isot astiastot, sohvaryhmät pöytineen ja peileineen yms. 1800-luvulta, perintökorut kolmen sukupolven takaa 1900-luvun alusta jne.

Näillä on minulle äärettömän suuri tunnearvo, mutta rahassa mitatenkin ovat kalliita. Rikasta ne eivät minusta kuitenkaan tee. Tavarat ovat minulla vain lainassa edellisiltä sukupolvilta kunnes luovutan ne seuraaville.

Vierailija
13/18 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa verottaja pitää sitä kalliina :(

Vierailija
14/18 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheeni on kalleinta ja arvokkainta mitä mulla on(vaikkei omaisuutta olekaan). Ihmettelen joka päivä, miten näin keskinkertainen ihminen,joka ei ole millään tavalla lahjakas, kaunis tai rikas, voi olla näin ihmeellisen onnekas ja saada tällaisen rakkaan perheen! Millään määrällä rahaa ei tällaista voisi saavuttaa.

Vierailija
15/18 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi edes kuvitella, että omistaisin jonkun ihmisen, saatika useita ihmisiä.

Arvokkain omaisuuteni on muuan asunto, joka ei ole kotini.

Vierailija
16/18 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähimmäisiäni. Eivätkä tavallaan muistotkaan ole omaisuutta. Henkistä pääomaa voi olla viisaus jota toivon mukaan on hiukan kertynyt. Kallein omaisuus konkreettisesti on omistamani vanha talo. Tuskin siitäkään 80 tuhatta euroa enemää saisi myytäessa.

Vierailija
17/18 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähimmäisiäni. Eivätkä tavallaan muistotkaan ole omaisuutta. Henkistä pääomaa voi olla viisaus jota toivon mukaan on hiukan kertynyt. Kallein omaisuus konkreettisesti on omistamani vanha talo. Tuskin siitäkään 80 tuhatta euroa enemää saisi myytäessa.

Vierailija
18/18 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kiva kuin olisikin omistaa sekä mieheni että lapseni (miten nuo molemmat sanat näyttävätkin niin monikoilta???), niin en kyllä laskisi heitä tällä elämänkatsomuksella omaisuudekseni. Kallen omaisuuteni taitaa olla määräaikaistalletus.