Mikä on kallein omaisuutesi?
Kommentit (18)
taidan olla aika materialisti kun olin jo vastaamassa että auto. Jos asuntoa ei oteta lukuun. Jos autoakaan ei oteta, niin sitten ehkä kultainen rannekoruni.
varmaan mun 45 euroa maksanut paita =D
Mun kalleinta omaisuutta on oma aika, muistot, unet. Valokuvat.
on, mut ne ei ole omaisuutta.
Rahassa mitattuna asunto
Tavaramittarilla varmaan mun sormukset
perhettä mainitse niin varmaan heidän jälkeen kallein aarre on VW Beetle 1974 orange.
taidan olla aika materialisti kun olin jo vastaamassa että auto. Jos asuntoa ei oteta lukuun. Jos autoakaan ei oteta, niin sitten ehkä kultainen rannekoruni.
tää voi olla niin urpo kysymys, että tähän pitäis lässyttää jotain kullannuppusista, ja odotin lisäohjetta viestin avattuani. No ei ollu.
Mut mäkin sanon ekaks että talo, ja jos se ei käy niin auto, ja jos sekään ei käy kun on niin ilmeinen, mun pitää miettiä kovasti... Ehkä keittiön pöytä :-D Pidän sitä omanani.
ja ihmissuhteiden lisäksi se on varmaan tämä taloni.
Materiasta kallein taitaa olla läppäri.
En voi perhettäni rahassa mitata, joten arvokkain taitaa olla auto. Sen jälkeen ehkä tv ja läppäri. Kaikki ikävä kyllä menettävät arvoaan aika tahtia :)
Pysyn materiassa. Kalleinta omaisuutta talon, maaomaisuuden ja autojen lisäksi ovat varmasti erilaiset suvun perintöastiat ja tavarat. Arabian isot astiastot, sohvaryhmät pöytineen ja peileineen yms. 1800-luvulta, perintökorut kolmen sukupolven takaa 1900-luvun alusta jne.
Näillä on minulle äärettömän suuri tunnearvo, mutta rahassa mitatenkin ovat kalliita. Rikasta ne eivät minusta kuitenkaan tee. Tavarat ovat minulla vain lainassa edellisiltä sukupolvilta kunnes luovutan ne seuraaville.
jopa verottaja pitää sitä kalliina :(
perheeni on kalleinta ja arvokkainta mitä mulla on(vaikkei omaisuutta olekaan). Ihmettelen joka päivä, miten näin keskinkertainen ihminen,joka ei ole millään tavalla lahjakas, kaunis tai rikas, voi olla näin ihmeellisen onnekas ja saada tällaisen rakkaan perheen! Millään määrällä rahaa ei tällaista voisi saavuttaa.
En voi edes kuvitella, että omistaisin jonkun ihmisen, saatika useita ihmisiä.
Arvokkain omaisuuteni on muuan asunto, joka ei ole kotini.
lähimmäisiäni. Eivätkä tavallaan muistotkaan ole omaisuutta. Henkistä pääomaa voi olla viisaus jota toivon mukaan on hiukan kertynyt. Kallein omaisuus konkreettisesti on omistamani vanha talo. Tuskin siitäkään 80 tuhatta euroa enemää saisi myytäessa.
lähimmäisiäni. Eivätkä tavallaan muistotkaan ole omaisuutta. Henkistä pääomaa voi olla viisaus jota toivon mukaan on hiukan kertynyt. Kallein omaisuus konkreettisesti on omistamani vanha talo. Tuskin siitäkään 80 tuhatta euroa enemää saisi myytäessa.
Niin kiva kuin olisikin omistaa sekä mieheni että lapseni (miten nuo molemmat sanat näyttävätkin niin monikoilta???), niin en kyllä laskisi heitä tällä elämänkatsomuksella omaisuudekseni. Kallen omaisuuteni taitaa olla määräaikaistalletus.
Lapset eivät ole omaisuutta, joten niitä ei voi mainita tässä.