Olen yksinäinen 5-hengen perheessä
Mies lähtee arkisin töihin klo 7.30. Työpaikka on 2km päässä. Mies on yrittäjä.
Tänään se tuli kotiin klo 17.40 ja lähti saman tien ampumaradalle. Ei ole tullut vielä kotiin.
Eilen se oli töissä vähän kauempana ja kävi kaupassa, kotona klo 18.30.
Sunnuntaina se kävi talkoissa klo 9-13.
Lauantaina se kävi töissä klo 8-14 ja illalla vähän kävelemässä metsällä klo 18-19.40
Viime viikolla joka päivä työpäivät kesti yli viiteen, yhtenä iltana kävi ampumaradalla, parina iltana metsällä, muina iltoina tehnyt remppaa pihalla.
Kun mies on kotona, se istuu koneella lukemassa hesarin sivuja, laittamassa facebookiin ärsyttäviä päivityksiä (on niin luomua niin luomua ja lähiruokaa olevinaan, viisi sorsaa on luomusti ruuaksi toimittanut, kasvimaa vissiin kasvoi itsestään...), sitten sohvalla oluen kanssa kattomassa lasten kanssa jotain.
Tätä se on ollut nyt melkein vuoden... Meillä on kolme lasta, miehellä on aina jotain. Minä olen väsynyt ja yksinäinen.
Kommentit (4)
En ole koskaan ymmärtänyt toisen kyttäämistä.
Voi; miehesi kävi jeesaamassa rempassa ja toisena päivänä kävelyllä! Oikeesti?Sitten se lukee koneella lehden ja istuu katsomassa telkkaa.
Mitä sen pitäisi tehdä???Miksi ette mene yhdessä kävelylle tai mikä estää sinua käymästä kaupassa kun mies on töissä?
Mitä sinä teet illat?
No, ihan toivoisin, että mies ois vaikka meidän kanssa nettisivujen sijaan. Juteltais esim. miten päivä on mennyt yms.
En tiedä, miksei mies lähde minun kanssani kävelylle. Jos ehdotan, se menee aina niin, että lopulta olen lähdössä yksin lasten ja koiran kanssa kävelylle ja mies on jäämässä kotiin.
Kyllä minä käyn yleensä aina kaupassa.
Illat siivoan, laitan ruokaa, viikkaan pyykkiä jne. Etsin av:lta juttuseuraa...
kun se on illat lasten kanssa.. Selviöhän tuo jo on, av:llakin. Mitään kyttäämistä ole, vaan miehen tulisi olla siellä kotonakin joskus, että se äiskäkin pääsee vähän tuulettamaan ajatuksiaan.
Saatko nauttia hyväkuntoisesta miehestä noin muuten vai meneekö olutta liikaakin?
En ole koskaan ymmärtänyt toisen kyttäämistä.
Voi; miehesi kävi jeesaamassa rempassa ja toisena päivänä kävelyllä! Oikeesti?
Sitten se lukee koneella lehden ja istuu katsomassa telkkaa.
Mitä sen pitäisi tehdä???
Miksi ette mene yhdessä kävelylle tai mikä estää sinua käymästä kaupassa kun mies on töissä?
Mitä sinä teet illat?