Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

auttaisiko joku mua?

Vierailija
30.08.2011 |

mä haluaisin ja tarviisin tissiliivit mut en uskalla pyytää äitiltä eikä mulla ole rahaa ostaa niitä. mistä tietää, että tissiliivit on sopivat?

auttakee. tyttö 10v!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

munkaa ja sitten sanon sille että tarviin topit tai liivit. vai miten pitäis pyytää et se varmana sit ostais?

Vierailija
2/9 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyjää auttamaan oikean koon kanssa (ja näin ehdottomasti kannattaakin tehdä), mutta kyllä se varmaan paras olisi jos äitisi kanssa voisit mennä ostamaan. Kai sun vanhemmilta täytyy niihin rahatkin pyytää. Miksi et uskalla kysyä äidiltäsi? Ei se ole lainkaan noloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se ei suostu ostamaan mulle niitä? eimulla oo kuukautisia vielä eikä karvoi. kaveri sano koulussa et mun tissinäpyt näkuu paidan läpi!

hävettää ja itkettää ; (

Vierailija
4/9 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos niillä ittellä ei oo?

Vierailija
5/9 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on vasta tissinäpyt, niin et tarvitse varsinaisia liivejä edes vielä. Toppimalliset liivit riittävät hyvin.

Sanot vaan äidillesi että tarvitset nyt liivit ja nyt mennään ostamaan. Niin munkin tyttöni sanoi minulle ja mentiin ostamaan.

Vierailija
6/9 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet hyvin kookas, voi isompi ympärysmitta olla tarpeen, mutta "näpyt" eivät vielä kovin kummoista kuppia tarvitse.

Osta sellainen toppimallinen liivi, se peittää näkyvyyden eikä siinä ole mitään nauramista. Löytyy mm. H&M:lta, postimyynnistä ja halpakauppojen alusvaateosastoilta. Hintaa muutama euro ja sopiva koko todennäköisesti S.

Vierailija
7/9 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten olet joku provo :D

Vierailija
8/9 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteex että pyysin apua

Vierailija
9/9 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulle voisi sopia toppi. Pyydä äidiltäsi, ja jos äitisi on jotenkin typerä ja vähättelee tarvettasi tai ei suostu muuten ostoksille, tässä kohtaa voi hyvinkin vedota "kaikilla muillakin on" -marinaan, vaikkei se muuten olekaan suotavaa.

Kerro, että tunnet olosi syrjäytyneeksi muiden tyttöjen joukossa, joilla kaikilla on topit tai rintsikat.