Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksin Berliiniin?

Vierailija
30.08.2011 |

Lähtisinkö kolmen päivän kaupunkimatkalle? Pohdin tässä... Ei ketään seuraa tarjolla. Kannustakaan minua :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä lähtisin heti (ellei mies olisi saanut juuri lomautuslappua :-/ )

Berliini on niin paras, eikä hyvään kaupunkilomaan seuraa kaivata ;-)

Vierailija
2/6 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en oikeastaan tuntenut ketään heistä. Suurimman osan aikaa menin yksin. Potsdam on muuten kiva paikka myös, siellä sattui olemaan antiikkimarkkinat silloin.... 20 minsaa junalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään parempaa kuin yksin matkustaminen! On helpompi tutustua paikallisiin ja saat olla täysin oman itsesi herra. Ei kompromisseja. Berliinissä en ole käynyt, mutta Saksaan olisi kova hinku taas minullakin. Hyvää matkaa!

Vierailija
4/6 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekemistä on paljon (museot yms.) ja ihmiset ystävällisiä.

Itse vietin viikon yksin Berliinissä eikä tullut tylsää. No, yövyin hostellin kimppahuoneessa joten sieltäkin löytyi seuraa. Nyt jos lähtisin miehen kanssa, hän varmaan kyllästyisi kuoliaaksi jos joutuisi samoja juttuja tekemään siellä kuin minä (juuri nuo museot). :D

Vierailija
5/6 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa lähteä! Vaikkakin kävin itse miehen kanssa, niin olisin takuulla viihtynyt yksinkin. Löytyy ihan todella paljon tekemistä ja näkemistä, mielenkiintoisia tapahtumia ja konsertteja on myös usein! Aivan upea kaupunki kertakaikkiaan!

Vierailija
6/6 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sitä kaipaa seuraan vain sen vuoksi, että matka tulee halvemmaksi. Nyt katselin, että ei se yhden hengen huonekaan kovin paljon hintaa nosta. Olen aikaisemmin kyllä matkustellut suht paljon yksin, nyt vain lasten myötä jäänyt useaksi vuodeksi. Siksi kai hiukan epäröin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä