Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisiin työpaikkoihin ei pääse ilman facebook-profiilia?

Vierailija
30.08.2011 |

Kun kukaan ei vastaa minulle tuohon pitäisikö huolestua ketjuun, niin kysyn nyt sitten uudestaan tätä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ole naamarissa.

Ei käytä työaikaa siellä roikkumiseen eikä hauku työnantajaa :)

Vierailija
2/5 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpotti hieman. Toivottavasti tilanne pysyykin sellaisena. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten mainos- ja mediatoimistot, media, monet markkinointiin liittyvät tehtävät. Jos ei itse käytä edes jotain sosiaalista media (on muitakin kuin Facebook) ei voi täysin ymmärtää miten se toimii. Facebook on yleisin, joten sen tunteminen/käyttäminen kuuluu perusjuttuihin monessa tehtävässä. Itse en palkkaisi ketään, jonka suhde sosiaaliseen mediaan on "ei kiinnosta, en käytä" ja varsinkin jos kyse on ns. periaatteesta. Tietyillä aloilla ajankohtaisiin ilmiöihin on pakko suhtautua kiinnostuneesti. Ja ennen kaikkea avarakatseisesti.

Vierailija
4/5 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös fb-kampanjoita. Teemme markkinointiviestintää.

BTW, työkaverini eivät ole FB-kavereitani, vaan leikimme testitileillä.

Vierailija
5/5 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainostoimistossa työskentelevänä ihmetyttää tällaiset (väärät) käsitykset. Toimistossamme ei pidetä kirjaa kuka vapaa-aikanaan on tai ei ole facebookissa. Työpaikkamme siellä on ja päivityksiä teemme tiheään (siitä vastaava henkilö), koemme sen rasitteeksi, mutta "onhan se tätä aikaa". "Sosiaalisen median" ymmärtäminen on eri asia kuin sen käyttäminen. Lapsikin osaa facebookia ym. käyttää, sitä ei alalla todellakaan katsota meriitiksi, vaan ammattitaito ja substanssi tulee aivan muusta.

kuten mainos- ja mediatoimistot, media, monet markkinointiin liittyvät tehtävät. Jos ei itse käytä edes jotain sosiaalista media (on muitakin kuin Facebook) ei voi täysin ymmärtää miten se toimii. Facebook on yleisin, joten sen tunteminen/käyttäminen kuuluu perusjuttuihin monessa tehtävässä. Itse en palkkaisi ketään, jonka suhde sosiaaliseen mediaan on "ei kiinnosta, en käytä" ja varsinkin jos kyse on ns. periaatteesta. Tietyillä aloilla ajankohtaisiin ilmiöihin on pakko suhtautua kiinnostuneesti. Ja ennen kaikkea avarakatseisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan