Merkitkää koko ja ikäsuositus selvästi kirpputorivaatteisiin
Kommentit (7)
mikä vaiva se on kirjoittaa se lappuun esille hinnan kanssa?? Olisi helpompaa ostaa - ja siis myyjän myydä, mikä lie sillä tarkoituskin
että sun olis aika mennä silmälääkärille ja hankkia silmälasit. Kotiäitivuodet on tainnut nyt vaikuttaa niin, ettet oikeasti huomaa, miten huonoksi näkösi on mennyt. Jo optikolla käynti voi auttaa.
Mutta niille muille esitän toiveen, että laittakaa koko esille tarraan samalla kuin hintakin, helpottaa kummasti ostettavien vaatteiden kasaamista ja etsimistä.
Siis minkäikäisille sitä pitää käyttää?
Itse yleensä näen vaatteesta jo katsomalla sopiiko se minulle tai lapselleni. Tai pitäisimmekö ylipäänsä kyseistä vaatetta.
mitään turhempaa tai harhaanjohtavampaa, kuin ikäsuositus??
Sit valopäiset sukulaiset ostelee liian pieniä vaatteita (koko on kyllä kerrottu) "No mutkun tässä lukee että 5v, niin eikös Nico-Petteri oo sen ikäinen??"
5 -vuotiaan vaate mahtuu varmasti vielä 6 -vuotiaanakin. (ostaako sukulaisenne teille kirpputorivaatteita, ne tyhmätkin?)
Mutta kokomerkintä tosiaan on se, minkä älyllinen myyjä ymmärtää tarraansa kirjoittaa. Tai kokosuositus verbaalisena lisänä tai kun kyseessä itse neulottu vaate tai ilman alkuperäispakkausta myytävä lelu.
Kokohan vaatteissa on aina. Eihän sitä voi tietää, miten meidän hoikkien lasten vaatteet mahtuu teidän pulskille penskoille.