Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Talvihaalarien mitoituksesta

Vierailija
29.08.2011 |

Olin ajatellut lapselle Molo Kidsin Polaris -haalaria, ja käytiin sovittamassa tuossa pari päivää sitten. Haalari oli muuten hieno, mutta hihat oli mun mielestä turhan sopivat, jos kädet kasvaa vähänkään jäävät lyhyiksi. Seuraava koko oli hihoista parempi, mutta muuten kauttaaltaan liian iso. Nyt kaipaan siis vinkkejä, että mikä merkki olis mitoitukseltaan parempi hoikalle, pitkäkätiselle lapselle? En osaa sanoa, onko pitkät jalatkin :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan? Millainen on mitoitukseltaan Mini a ture? Lego? Reima? Reimat ovat kai aika leveitä? En viitsis ihan jokaista juosta sovittamassakaan.

Vierailija
2/5 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vertaa niitä mittoja valmistajien sivuilta löytyviin eri kokojen mittoihin. Ainakin Remulla löytyy mitat nettisvuilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sama ongelma ollut ulkovaatteiden kanssa. Oon ihmetellyt aina et miks haalareissa on niin pitkä selkäosa ja ihan tynkä lahkeet ja hihat. meillä kanssa hoikka poika. Meillä on ollut tästä syystä käytössä paljon reiman vaatteita. Niissä ollut suhteessa pidemmät lahkeet ja hihat. Mut olis kiva kuulla löytyiskö muitakin merkkejä, kun noissa reiman haalereissa on noi hinnat jo aika älyttömät..

Vierailija
4/5 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mitannut, mutta en oikein osaa sen perusteella päätellä sopiiko vai ei, että kuinka monta senttiä tarttis olla liikkumavaraa ja kasvunvaraa. Ei varmaan tarvi kertoa, että kyseessä eka lapsi joka vielä pieni :) ...kun sit taas sentin tai parin päästä lahje tai hiha oliskin taas jo liian pitkä. No mä kaivan esille jos löytyisi ton sovitetun haalarin mitat ja vertaan niitä sit muihin. Mutta kokemukset kiinnostaa edelleen jos jollain olis.

Vierailija
5/5 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ainakin Lassie, Reima ja Cupcake. Meillä taas todella pitkäselkäinen poika jolla on lyhyet kädet. On ollut todella vaikea löytää sopivaa haalaria... Esim Remu/Lenne olisi hinta-laadultaan sopivat mutta niissä on liian pitkät hihat (eikä tarraoja hihansuissa). Vinkki: laita Huutonet-hakuun haalarimerkki + koko, niin useimmissa ilmoituksissa on mitat merkittynä. Tein itse kokovertailuja siellä :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan