Tässäpäs vasta talo!
Kommentit (12)
tykkään tollaisesta hörhelö sisustuksesta!
En tiennyt edes että on Tapani Kansan talo, mutta arvelin että olisi jonkun venäläisen ökyrikkaan talo.
AP
moderni kylpyhuone muuten aivan yltiöröyhelöisessä talossa.
...voi olla aika vaikea myydä. Aika kamala.
on kyllä aika, öh, mielenkiintoisella tavalla sisustettu... Näyttää vähän nukkekodin kalusteilta, kaaria ja krumeluureja.
Erikoinen ja ei lainkaan sovi minun makuuni.
kaupan mukana. Jokainen saa sisutaa mieleisellään tavalla.
Toki on vähän kaaria ja holvia, mutta kun sisustus riisutaan pois, niin saa monenlaiseen makuun passaavan.
kaupan mukana. Jokainen saa sisutaa mieleisellään tavalla. Toki on vähän kaaria ja holvia, mutta kun sisustus riisutaan pois, niin saa monenlaiseen makuun passaavan.
Varsinkin jos kunto on "tyydyttävä" kuten ilmoituksessa mainitaan.
"sais tehdä ihan mitä vaan". :-D En kyllä ymmärrä mitä sillä tarkoitti... Mun makuun toi ei ollut. Joo rahakas talo ja sisustus, mutta kodikkuutta ei lainkaan!
Tosin vähän neutraalimmalla sisustuksella :)
Ihmettelen vähän ilmoituksen tekstiä. Talo on rakennettu 1946 ja koska on noin pramea, niin luulisi olleen jonkun pohatan omistuksessa alun perin (ja pohatalla en nyt tarkoita Tapani Kansaa). Mua ainakin kiinnostaisi tietää talon historiasta, mutta kiinteistövälittäjä sekoilee Löykkiniemestä.
Kyllä mä tolla rahalla pistäsin ihan oman linnani pystyyn, ei siis oikein mun makuun tuo talo!