Miten omaan mieheen voi hullaantua? Antakaa vinkkejä!
Meillä menee ihan hyvin, aika pitkä suhde takana ja lapsiakin on. Viihdytään toistemme seurassa kotona ja vapaa-ajalla ja jonkun verran tehdään töitäkin yhdessä. Molemmilla myös omiakin kavereita toki joiden kanssa vietetään aikaa. Mutta, en ole kokenut koskaan sellaista suurta ihastumisen huumaa mieheeni (edes alussa), vaan olen vuosien myötä kiintynyt ja varmaan rakastunutkin häneen. En kuitenkaan tunne kummoistakaan seksuaalista vetovoimaa häntä kohtaan eikä seksi mitään maailman parasta myöskään ole, ihan ok kuitenkin. Sitä ei ole miehen mielestä tosin riittävän usein (km. ehkä kerta viikkoon, joskus useammin, joskus saattaa tulla yli viikon tauko). Olen välillä ollut ihastunut johonkin toiseen, mutta ihastukset on mennyt ohi enkä ole ajautunut pettämään (kerran vuosia sitten tosin pienen pusun vaihdoin toisen kanssa, ja joskus ehkä halaillut jotain tms.) Olen nyt tilanteessa, että kaipaan hirveästi sellaista ihastumisen/hullaantumisen tunnetta, potentiaalinen kohde voisi löytyä työpaikalta, mutta mieluummin kohdistaisin nuo tunteet omaan mieheeni ja unohtaisin työpaikkaihastuksen. Miten teen sen?
Kommentit (4)
teidän liitto tod näk kestää pitkään
vapaaehtoisuuteen ja toisen seurassa viihtymiseen perustuu. Muutama kriisikin on ollut mutta silti päätetty jatkaa yhdessä. Haluaisin vaan niin paljon tuntea intohimoa ja toisen kosketuksen kaipuuta. Miehelläni näitä tunteita on minua kohtaan enemmän kuin minulla häntä kohtaan. Joskus ajattelen että intohimoinen suhde jonkun toisen kanssa voisi tehdä omallekin suhteelle hyvää, mutta tuntisin luultavasti niin järjettömän huonoa omaa tuntoa että sekään ei olisi hyvä.
t. ap
muuten kuin, että itellä reilu 5v avioliitto takana ja tunnen kyllä jopa tuota hullaantumista miestäni kohtaan.. Ja toki pyrin omilla ajatuksillanikin "ruokkimaan" kaikkia positiivisia tunteita miestäni kohtaan.. Haen tavallaan "syitä" rakastaan tuota miestä ja ajatella vain häntä. En oo kyllä vielä tämän reilun 6v aikana, ku ollaan tunnettu, tuntenu vetoa muihin miehiin.. mutta toisaalta, vähänhän noita vuosia vielä on takana... toivottavasti monta kertaa enemmän edessä.
toinen on "aina" läsnä ei tule sitä semmoista kiihottumista jne