Tunsitteko raskauden aikana, kumpi tulee?
Kun olin raskaana, olin aivan varma alusta asti, että tyttö siellä on. Ultrat, mummot papat kaimat ja kummit olivat taas varmoja pojasta. Oli vain koko ajan fiilis tytöstä, jos yritin ajatella pojan kasvavan mahassa, tunne ei ollut todellakaan voimakas.
Ja tyttö tuli :)
Kommentit (12)
mutta tokalla ja kolmannella kerralla olin aika varma, nyt neljännelläkin on aika varma tunne,mutta en tiedä oisko niin hyvä tuuri, et saatas edellisen kamat uudelleen käyttöön :D
Toivottavasti oon ens viikon jälkeen viisaampi ku on rakenneultra..
poika-tunne molemmilla kerroilla- Eka lapsi oli tyttö, tokan kohdalla ei tunne ollut enää niin vahva, koska ensimmäinenkin meni väärin. Silloin tuli kuitenkin se poika.
Eli kolmen ensimmäisen lapsen kohdalla olen tiennyt ihan varmasti kumpi tulee. Vauvalla oli nimikin jo ihan raskauden alussa, ja se jäi ristimänimeksikin.
Neljäs sitten yllätti perusteellisesti, olin aivan pomminvarma siitä että vauva on poika. Kyselin rv 30 ultrassa lääkäriltä että kumpikohan voisi olla. Lääkäri tutki, ja kertoi että vauva on tyttö. En uskonut, niin varma olin asiastani.
Vauvaa puhuteltiin pojan nimellä. Ja kun vauva syntyi, olikin isänsä suureksi riemuksi tyttö :) Ihanaa sinänsä, ja äärettömän käytännöllistä koska kaksi aikaisempaakin lasta on tyttöjä... Melko poikamainen rämäpää tuo kyllä on, joten se ehkä hämäsi äitiä odotusaikana?
aivan varma pojasta jo heti alusta asti ja poikahan sieltä tuli, vaikka oli ns. tyttövatsa mummojen mielestä.
Tosin suhtaudun "tietämiseeni" skeptisesti, sillä 50/50 veikkaustodennäköisyys on melko hyvä.
Enkä edes välittänyt arvailla. Muut kyllä arvailivat ja sanoivat, vatsan muososta, että tyttö tulee. No, poika tuli.
että on poika, toisesta en osannu sanoa, on poika, kolmannesta olin taas ihan varma, että on poika, neljännestä en osannu sanoa, on tyttö, tästä viidennestä, arvelisin poikaa, mutta varma en todellakaan ole. Eikä sillä sinällään väliä olekaan, kunhan nyt on :)
Alussa vahva tunne pojasta, sit jossain puolessa välissä alko tuntuu et se oliski tyttö. Ja kaikki sano et on poikamaha yms, mutta tyttö tuli. :)
että poika on tulossa ja niin sieltä tuli. Tunne oli aika voimakas ja olin pettynyt kun tiesin etten saakaan tyttöä.
Aina olen tuntenut kun vaimo tulee, myös silloin kun hän on ollut raskaana. Ja toisinpäin, hänkään ei ole voinut olla huomaamatta.
M42
Ensimmäisestä oli vahva tunne että vauva on poika. En muista enää kuinka paljon ennen rv 20-21 ultraa tunne tuli, tunne piti paikkaansa.
Nyt viikolla 15 enkä tiedä kumpi, toivon tyttöä ja "pelkään" että lapsi on poika kun toiveena on tyttö.
Pieleen menivät veikkaukset.