Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voi helvetti tätä laihdutuksen vaikeutta

Vierailija
28.08.2011 |

siis itsekurin puutetta.

Olen karsinut kotoa kaikki makeat pois koska tiedän etten voi kieltäytyä himon iskiessä. meni ihan hyvin niin pitkään kun hokasin kurkata lapsen laatikkoon jossa joskus ollut karkkia. No olihan siellä suklaata, kolmas pala menossa =(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma on ongelmas, itse laihdutin että kävin kävelyllä usean tunnin reissuja eikä tarvinnut itään ruokavalioita noudattaa, entiseen tapaan söin ja silti tippui paino.

Vierailija
2/8 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis syötte oikeaa ruokaa tarpeeksi (kasvikset kätevästi täyttää mahaa) niin ettei ole nälkä ja sokerit alhaalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis jos on jo läski ja jatkaa samaa syömistä niin pirusti saa alkaa liikkua. Varsinkin kun tuo kävely ei hirveesti kuluta.

nim läski

Vierailija
4/8 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis syötte oikeaa ruokaa tarpeeksi (kasvikset kätevästi täyttää mahaa) niin ettei ole nälkä ja sokerit alhaalla

Syön kunnon ruokaa säännöllisesti ja oikein mutta nuo makeat on heikko kohta

ap

Vierailija
5/8 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari palaa vaikka pari kertaa viikossa. Kun ei ole totaalikieltoa niin yleensä silloin ei edes niin tee mieli koko herkkua.

Itse olen tuolla tavalla vähentänyt karkkien syöntiä todella paljon, en edes yritä mitään kokonaan lopettamista. Helkatti, mä olen ansainnut pari palaa suklaata silloin tällöin. Olen niin paljon muuttanut ruokavaliotani parempaan. Ja se suklaa maistuu niin paljon paremmalta kun siitä ei tarvi tuntea syyllisyyttä.

Vierailija
6/8 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis jos on jo läski ja jatkaa samaa syömistä niin pirusti saa alkaa liikkua. Varsinkin kun tuo kävely ei hirveesti kuluta.

nim läski

No ei miulla ainakaan kovin paljoa lisääntynyt ulkoilu, toki päivän aikana töissä tulee käveltyä aika paljonkin.

Vierailija
7/8 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja proteiinia tarpeeksi? ja rasvaa?

usein nimittäin laihduttajat syövät hirmu vähän proteiinia ja se nälkä ei oikein pysy poissa.

Toinen juttu, että ennen klo 16 pitäs olla vähintään puolet päivän kaloreista syötynä.

JA sitte on kromi... se vie makean himoa myös.

Vierailija
8/8 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari palaa vaikka pari kertaa viikossa. Kun ei ole totaalikieltoa niin yleensä silloin ei edes niin tee mieli koko herkkua.

Itse olen tuolla tavalla vähentänyt karkkien syöntiä todella paljon, en edes yritä mitään kokonaan lopettamista. Helkatti, mä olen ansainnut pari palaa suklaata silloin tällöin. Olen niin paljon muuttanut ruokavaliotani parempaan. Ja se suklaa maistuu niin paljon paremmalta kun siitä ei tarvi tuntea syyllisyyttä.

Totta tuokin. Jos tää nyt jää tähän kolmeen palaan niin ei se laihis siihen kaadu.

ap kiittää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi